Omezená doba podpory pro Google Apps byla jedním ze zdrojem stížností uživatelů. Byznys uživatelé v reakci na tuto skutečnost budou moci volat na podporu Googlu, pokud mají problém s aplikacemi jako Gmail, Calendar, Sites, Docs, Talk nebo Video v jakoukoliv dobu. Rozšíření se netýká běžných koncových uživatelů, kteří využívají neplacenou verzi Google Apps.
Jocelyn Dingová, viceprezidentka Googlu pro podnikové operace ve firemním blogu, vysvětluje, že podpora má být zajišťována trénovanými odborníky Googlu na Apps. Hlasového robota by se tedy volající dočkat neměli. Podle Dingové již poslední průzkum mezi podnikovými uživateli aplikací Googlu údajně ukázal, že zhruba 80 % je jich s podporou Apps více než spokojeno, nicméně cílem Googlu je dostat se na 95 %.
Google Apps byly spuštěny v roce 2007 a byly původně zaměřeny zejména na malé společnosti, které hledaly jednoduché a levné řešení jako alternativu k produktům Microsoft Office. Telefonní technická podpora Googlu byla také ze začátku omezena jen na určité uživatele a určité aplikace.
Nicméně v posledních letech se Google s Apps zaměřil také na velké firmy a nabízí pro ně svůj cloudový kancelářský balíček spolu i s funkcemi pro IT management a bezpečnost. Díky tomu se Google Apps staly prakticky hlavní konkurencí pro kancelářská řešení Microsoftu a dokonce jej svojí kompletní on-line podobou předstihly. Microsoft proto letos uvolnil cloudový balíček Office 365, který rozšiřuje možnosti i na podnikovou komunikaci a spolupráci.