Hlavní navigace

IFA 2010: Sharp sponzorem UEFA

9. 9. 2010

Sdílet

 Autor:
Sport je pro 3D televizi velmi atraktivní oblast, i proto společnost Sharp podepsala sponzorskou smlouvu s Evropskou fotbalovou unií (UEFA).

Během veletrhu IFA 2010 ne nepředstavovaly jen nové výrobky, ale i podepisovaly různé smlouvy, mezi nimi ty marketingové. Sponzorské smlouvy se sice podepisují běžně, nicméně ve spolupráci Sharpu a UEFE je jistá symbolika. I během veletrhu totiž bylo vidět, jak často se na 3D televizích promítají sportovní události a sportovní přenosy patří i k tomu nejčastějšímu, co se na nových 3D televizních kanálech objevuji a co diváci žádají.

Evropský šampionát v kopané je turnaj za účasti národních týmů, který se koná jednou za čtyři roky. Kvalifikační fáze pro EURO 2012 začala 11. srpna 2010 a závěrečný turnaj vyvrcholí finálovým zápasem 1. července 2012. Minulé EURO v roce 2008 bylo přenášeno televizními společnostmi do celého světa a celkově je sledovalo 6,6 miliardy diváků v 231 zemích. Bylo skutečně celosvětovou sportovní událostí.

Během celého turnaje (včetně kvalifikační fáze a závěrečného turnaje) bude logo Sharpu umístěno na reklamních panelech po stranách hřišť na všech stadionech. Zároveň bude Sharp při propagaci svých LCD televizí AQUOS a solární produktů využívat oficiální logo šampionátu a v rámci marketingové kampaně bude mít své reklamní bannery na oficiálním webu UEFA EURO 2012.

Sharp si slibuje od podpisu EUROTOP sponzorské smlouvy s Evropskou fotbalovou unií UEFA posílení svého image a věří, že sponzorování evropského fotbalu pomůže k ještě lepším obchodním výsledkům v Evropě a zbytku světa.

Podpis dohody mezi Sharpem a UEFA