Možná si kladete otázku, kdeže se to vlastně ještě prodávají klasické velké a těžké CRT (Cathode Ray Tube) televize, vždyť kdo by je ještě kupoval při dnešních cenách LCD a plazmových obrazovek? Jedním z míst, kde i nové CRT televize stále dostávají šanci jsou rozvojové trhy jako například Indie.
V Indii by však podle výzkumné společnosti iSuppli neměla tato situace trvat dlouho, letos dosáhne prodej CRT televizorů dosáhnout vrcholu a s 16 milióny, od té chvíle by měl klesat a do roku 2012 poklesnout na 9 miliónů. Samozřejmě mluvíme o nových televizorech, ne použitých, těm se ještě bude ještě dlouhou dobu dařit. Naopak LCD televizorů by se v roce 2012 mělo prodat kolem 9,5 miliónu, což je o polovinu více než letos.
Příčin tohoto vývoje je několik, hlavně jde o klesající ceny hlavně low-end LCD televizí, rostoucí pokrytí digitálním pozemním vysíláním i rozšiřovaní internetové televize (IPTV).
Na místě je ale zdůraznit, že tyto předpovědi počítají s otevřením místních továren přímo v Indii, což nejen sníží náklady na dopravu, ale hlavně poskytne širší servisní možnosti na místě. Výrobci z Tchaj-wanu, Koree, natož pak z Japonska však zatím nejeví příliš ochoty k masivním investicím do výrobních kapacit v Indii, zvláště když řada z nich nevdáno rozšířila výrobu v domovských zemích.