„Maloobchodní sektor v České republice funguje na stejných principech jako v ostatních evropských zemích. Efektivita podnikání je závislá na přizpůsobení se proměnlivému chování zákazníka a na uspokojení jeho potřeb. Dostupnost, čas a pohodlí se pro něj staly důležitými kritérii při rozhodování, kde nakupovat. Sledování a řízení maloobchodních operací přispívají ke zlepšení služeb a k zajištění konkurenční výhody. K pokrytí všech obchodních procesů potřebuje maloobchod skutečně komplexní řešení. Proto jsme rádi, že takové řešení můžeme nabídnout prostřednictvím českého zastoupení našeho partnera, společnosti Innoware,” říká CEO společnosti LS Retail, Gunnar Björn Gunnarsson.
Marketingová manažerka divize podnikových systémů Microsoft ČR Dita Burianová k tomu dodává „Innoware přináší na náš trh oborové řešení, které je vytvořeno přesně pro potřeby firem v segmentu maloobchodu. Zkušenosti společnosti Innoware ze zahraničních projektů mohou i pro české firmy představovat zajímavé know-how”.
- - Jan Mazal