Internetová reklama roste pomaleji, přesto láme rekordy

12. 10. 2007

Sdílet

Vyjádřena procentuálně rostla suma věnovaná na internetovou reklamu v letošních prvních šesti měsících pomaleji, než za stejné období loňského roku. V řeči absolutních čísel jde však o růst vskutku rekordní.

Vyjádřena procentuálně rostla suma věnovaná na internetovou reklamu v letošních prvních šesti měsících pomaleji, než za stejné období loňského roku. V řeči absolutních čísel jde však o růst vskutku rekordní.

Podle čerstvých statistik analytické společnosti IAB (Interactive Advertising Bureau) bylo za první půlrok letos prodáno internetové reklamy v hodnotě více než 10 miliard dolarů. Oproti stejné periodě loňského roku jde o 26,4% vzestup.

Vůbec poprvé v historii tedy příjmy na jednotlivé kvartály přesahují sumu 5 miliard dolarů. Reklama na internetu tedy stále roste závratným tempem. Ve druhém čtvrtletí letošního roku inzerenti za tento druh zviditelnění zaplaitli dohromady 5,1 miliard dolarů.

Celá zpráva v originále je k nalezení ZDE.

 

Autor článku