Průzkum spotřebitelské spokojenosti s jednotlivými značkami vychází z téměř patnácti tisíc textových hodnocení zákazníků KASA.cz, kteří si v letech 2008 a 2009 zakoupili prostřednictvím internetového obchodu KASA.cz spotřební elektroniku a podělili se o své praktické zkušenosti. Produkty značky Asus obdržely průměrnou známku 5, tedy nejvyšší možné ohodnocení. Nikon a AEG se v celkovém žebříčku umístily na 2. - 3. příčce se shodným průměrným hodnocením 4,9, což je zároveň potvrdilo jako vítěze svých kategorií.
Zajímavým údajem z KASA.cz je procento reklamací u vítězných značek. Nejméně reklamací z vítězné trojice bylo v letech 2008 – 2009 zaznamenáno u značky Nikon (1,4 %), ASUS reklamovali zákazníci z 3,4 % a AEG dokonce z 4,2 %.
V kategorii Počítače a příslušenství zákazníci reklamovali nejméně produkty značky Microsoft (0,36 %), v kategorii Digitální foto Panasonic (1,01 %) a v Bílé technice Baumatic (1,63 %).
„Snažíme se o to, aby bylo vyřízení reklamací pro zákazníky co nejrychlejší a nejméně bolestivé. Protože jsme na základě rozsáhlého interního průzkumu zjistili, že 27 % všech závad se projeví do prvního měsíce od zakoupení, řešíme reklamace ve 30denní lhůtě od zakoupení výměnou za nový kus, což reklamaci značně urychlí,“ vysvětlila Jitka Součková.
„Tato zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Díky ní se nám daří jednak rozšiřovat sortiment v souladu s poptávkou trhu, jednak zlepšovat naše služby. Navíc můžeme lépe predikovat, co zákazníci budou nejvíce kupovat a zajistit dostatečné skladové zásoby. Zákazníci tak mohou zakoupené zboží obdržet prakticky obratem po odeslání objednávky,“ uvedla Jitka Součková, marketingová ředitelka KASA.cz.