Zveřejněné výsledky jsou nejlepší v celé historii společnosti. Výnosy z prodeje výrobků a poskytovaní služeb přesáhly 88 mil. Kč, což představuje 17% meziroční nárůst, EBITDA se zvýšila na téměř 12 mil Kč a vlastní kapitál se blíží 50 %.
„Naše komunikační řešení prostřednictvím IP telefonie (VOIP) a pronájmy infrastruktury formou služby (SaaS) v roce 2011 generovaly 60 % všech výnosů a jejich podíl na celkových výnosech stále stoupá. Rosteme také v segmentu velkoobchodních řešení, kde naši VOIPEX ISP Hlasovou platformu využívá více než 200 poskytovatelů Internetu v České republice,“ shrnuje hlavní ukazatele růstu Ing. Petr Chruňák, předseda představenstva IPEX.
V roce 2011, během pěti let od uvedení produktu na trh, představil IPEX verzi hlasové platformy VOIPEX ISP 6.0, což zatím žádný konkurenční produkt nedokázal. V hlasové síti VOIPEX bylo na konci roku připojeno na 750 IP ústředen, které terminují více než 6 milionů minut hovorů měsíčně. K dalším úspěchům uplynulého období patří propojení firemního řešení VOIPEX F1 s deseti předními informačními a CRM systémy. A co víc, po intenzivním vývoji uvede IPEX v letošním roce novou verzi komunikačního serveru iPBX 3.0, který je základním kamenem řešení pro oblast sjednocených komunikací a Cloud služeb.