Hlavní navigace

Jak zvýšit svoje Klout skóre - 7. díl

30. 5. 2012

Sdílet

 Autor: © cienpiesnf - Fotolia.com
V našem seriálu se mimo jiné dozvíte, co to je Klout skóre, jak funguje, a jak jej můžete naučit, aby pracovalo pro vás.

Možná jste o Kloutu, webu, který byl v roce 2008 založen v San Francisku jako prostředek měření vlivu uživatelů na sociálních sítích, ještě nikdy neslyšeli. To ale neznamená, že Klout neslyšel o vás. Pokud máte účet na Twitteru, máte také Klout skóre.

Přestože Klout nesdílí své algoritmy pro vypočítání reputace s veřejností, přijít na to, jak zvýšit své Klout skóre, nevyžaduje diplom z „bieberologie“. Přinášíme deset neoficiálních tipů, jak se stát esem v oblasti sociálních médií a VIP v oblasti výhod, které z tohoto typu statutu plynou.

 

1. díl: Co je to Klout?

2. díl: Běžte na veřejnost

3. díl: Propojte vaše sociální sítě

4. díl: Budujte vztahy

5. díl: Zvláště se věnujte vlivným uživatelům

6. díl: Ptejte se

7. díl: Poznejte vaše obecenstvo; Vytvářejte obsah, který je jednoduchý ke sdílení

8. díl: Zveřejňujte příspěvky v pravý čas; Kvalita před kvantitou

9. díl: Nestresujte

 

6. Poznejte vaše obecenstvo

Jammile poznáte vaše obecenstvo, budete moci sdílet, komentovat a ptát se na témata, která jej zajímají a na něž budou potažmo s větší pravděpodobností reagovat. Pokud jsou ve vašem obecenstvu hlavně teenageři, neměli byste tweetovat jen o politice a financích. Pokud jsou tam spíše počítačoví odborníci ze Silicon Valley, neměli byste je nudit tipy na makeup.

Je také chytré zjistit, kde se vaše obecenstvo nachází. Pokud máte například velkou část „followerů“ z Japonska, je lepší tweetovat v době, kdy jsou tito lidé vzhůru. Pokud je většina vašich „followerů“ z Evropy, je dobré tweetovat kolem deváté až desáté hodiny večerní místního času.

 

7. Vytvářejte obsah, který je jednoduchý ke sdílení

Jedním z nejrychlejších způsobů pro zvýšení vašeho Klout skóre je zvýšení počtu retweetů na Twitteru a sdílení příspěvků na Facebooku a Google+. Důležité je, aby se lidé podívali na váš obsah a řekli si: „Tohle prostě musím sdílet.“

Kromě toho, že vámi sdílený obsah musí zaujmout, musí být také jednoduchý ke sdílení. Toho můžete dosáhnout několika různými způsoby: „tagováním“ ostatních v příspěvcích, přidáváním klíčových slov, aby byl váš obsah vyhledávatelný a také „vyčištěním“ příspěvku – to znamená, že příspěvek musí být jednoduchý, měli byste se vyvarovat vulgarismů a pokud možno používat spisovný jazyk bez gramatických chyb. Lidé chtějí kliknout a sdílet; nebudou sdílet příspěvky, které pro publikovatelnost či snadnou vyhledavatelnost musí upravovat či opravovat.

Byl pro vás článek přínosný?