Jak zvýšit svoje Klout skóre - 8. díl

31. 5. 2012

Sdílet

 Autor: © HaywireMedia - Fotolia.com
V našem seriálu se mimo jiné dozvíte, co to je Klout skóre, jak funguje, a jak jej můžete naučit, aby pracovalo pro vás.

Možná jste o Kloutu, webu, který byl v roce 2008 založen v San Francisku jako prostředek měření vlivu uživatelů na sociálních sítích, ještě nikdy neslyšeli. To ale neznamená, že Klout neslyšel o vás. Pokud máte účet na Twitteru, máte také Klout skóre.

Přestože Klout nesdílí své algoritmy pro vypočítání reputace s veřejností, přijít na to, jak zvýšit své Klout skóre, nevyžaduje diplom z „bieberologie“. Přinášíme deset neoficiálních tipů, jak se stát esem v oblasti sociálních médií a VIP v oblasti výhod, které z tohoto typu statutu plynou.

 

1. díl: Co je to Klout?

2. díl: Běžte na veřejnost

3. díl: Propojte vaše sociální sítě

4. díl: Budujte vztahy

5. díl: Zvláště se věnujte vlivným uživatelům

6. díl: Ptejte se

7. díl: Poznejte vaše obecenstvo; Vytvářejte obsah, který je jednoduchý ke sdílení

8. díl: Zveřejňujte příspěvky v pravý čas; Kvalita před kvantitou

9. díl: Nestresujte

 

8. Zveřejňujte příspěvky v pravý čas

Pokud strom spadne v lese, slyší někdo jeho hluk? A pokud je tweet vypuštěn ve tři ráno, má nějaký dopad? Odpověď na obě otázky je možná. Ale „možná“ není odpověď dostatečně dobrá, pokud zvýšení vašeho Klout skóre budete myslet vážně.

Pokud pravidelně dostáváte inspirující myšlenky a fascinující nápady zrovna uprostřed noci, zkuste využít aplikace jako HootSuite, Twuffer či FutureTweets. Ty vám umožní odložit zveřejnění těchto informací na dobu, v níž to „na webu žije“. Můžete také zkusit služby typu Timely, které analyzují vaše followery, na základě těchto analýz určí, kdy by vaše tweety měly být zveřejněny, a nakonec je v zjištěných časech uveřejní.

 

ICTS24

9. Kvalita před kvantitou

Podle Kloutu není „aktivita to samé co vliv“, a vaše skóre nezáleží až tolik na tom, kolik obsahu vytvoříte, jako spíše na tom, kolik váš obsah vygeneruje reakcí. Takže třeba náctileté slečny mohou být na Twitteru a Facebooku velice aktivní, ale výjimečně jsou i vlivné, dokonce to platí i pro jejich vlastní síť.

Nejlepší strategií je udržovat stálý tok zajímavého obsahu, tedy netvořit pouze „obsah pro obsah“. Pokud vaši facebookovou stránku aktualizujete třistakrát za den, ale získáte k nim pouhých pět komentářů, Klout vám přidělí nižší skóre než za stejný počet komentářů dejme tomu u dvou příspěvků denně.