Hlavní navigace

K24 vstupuje na český trh IT produktů

6. 11. 2008

Sdílet

Společnost Komputronik, největší síť počítačových obchodů ve střední Evropě, oznamuje vstup na český trh, kde bude působit pod značkou K24 International (K24).

Společnost vstupuje na český trh v rámci plánované expanze a jejím cílem je rozšířit nabídku IT produktů pro české zákazníky. Společnost K24 bude své obchodní aktivity realizovat skrze internetový obchod www.k24.cz a síť klasických obchodů od listopadu letošního roku.

Komputronik v současné době provozuje sít více jak 300 obchodů a pro rok 2008 plánuje obrat více jak 300 mil. €. Česká republika je po dlouholetém působení společnosti v Polsku první zemí v rámci plánované expanze. V následujících letech společnost Komputronik plánuje rozšířit obchodní aktivity i na slovenský a maďarský trh.

Společnost K24 a nabídne českým zákazníkům více jak 18000 druhů výrobků od téměř 300 výrobců dostupných v první fázi na internetovém obchodě a 4 obchodech v největších městech ČR. V průběhu příštích let K24 rozšíří své působení i o další česká města.

Stanislav Sztula, výkonný ředitel společnosti K24, ke vstupu na český trh říká: „Chceme českým zákazníkům poskytnout kvalitu služeb i produktů. Naše obchodní filozofie je jednoduchá - prioritou je 100% spokojenost zákazníka. Touto filozofií se řídíme už 12 let a díky ní jsme už v Polsku získali důvěru a obrovskou popularitu a jako firma jsme vyrostli v největšího hráče na trhu. Zákazníkům v ČR v první řadě zpřístupníme velmi vyspělý internetový obchod, který už řadu let získává nejprestižnější ocenění. Postupně budeme otevírat i síť klasických obchodů zaměřených na prodej IT“.

- - Alexandr Radecký

Byl pro vás článek přínosný?