Kampaň pro Galaxy Note 3 je o komunikaci a sladkých snech

16. 9. 2013

Sdílet

Společnost Samsung minulý týden na veletrhu IFA 2013 představila třetí generaci phabletu Note. Dnes startuje jeho kampaň, podpořená tříminutovým videem o dívce, která díky svému phabletu uspořádá loutkové představení.

Společnost Samsung minulý týden na veletrhu IFA 2013 představila třetí generaci phabletu Note. Dnes startuje jeho kampaň, podpořená tříminutovým videem o dívce, která díky svému phabletu uspořádá loutkové představení.

Hlavní roli zde hraje samozřejmě Samsung Galaxy Note 3, ale svých patnáct minut slávy dostane také Galaxy Gear, tedy chytré hodinky, které s phabletem komunikují díky Bluetooth. Samsung na své marketingové kampaně v posledních letech vydal několik miliard dolarů a z prodejů je vidět, že se jedná o dobře vynaložené peníze. První reklamy na Note se zaměřovaly hlavně na podnikání, schůzky, produktivitu a podobně, nyní jsou jejich cílem kreativní (pamatujete na reklamu na Samsung Galaxy S II?) lidé, kteří něco stále podnikají.

bitcoin_skoleni

Za příběhem dívky a loutkového vystoupení stojí Leo Burnett a součástí kampaně jsou také televizní spoty, reklamy v tisku a podobně. Milovníky Annie Lennox jistě potěší přítomnost písně Sweet Dreams v závěru vida. Samsung Galaxy Note 3 bude v prodeji od 25. září.