Konference Adobe Max 2008 představila budoucnost digitálních zážitků

23. 11. 2008

Sdílet

Na své každoroční konferenci Max představila společnost Adobe inovace, které budou podle jejích slov formovat budoucnost digitálních zážitků v 21. století a budou určovat způsoby, jak budou lidé zpracovávat své nápady a informace v různých médiích a na různých obrazovkách. Letošní konference, která přitáhla na 5000 návštěvníků z celého světa, je doposud největší akcí Max společnosti Adobe.

Na své každoroční konferenci Max představila společnost Adobe inovace, které budou podle jejích slov formovat budoucnost digitálních zážitků v 21. století a budou určovat způsoby, jak budou lidé zpracovávat své nápady a informace v různých médiích a na různých obrazovkách. Letošní konference, která přitáhla na 5000 návštěvníků z celého světa, je doposud největší akcí Max společnosti Adobe.

Shantanu Narayen, výkonný ředitel společnosti Adobe, představil své pohledy na to, jak změny v ekonomice, vyvíjející se demografie a posuny v chování zákazníků zvyšují očekávání na technologie. Spotřebitelé i firmy se posunuly od světa omezeného na jednu obrazovku do prostředí s více obrazovkami, kde mizí hranice mezi pracovním a domácím používáním.

Kevin Lynch promluvil o trendech, které určují, jak se lidé připojují odkudkoliv, kde právě jsou – ať je to z PC, mobilních přístrojů nebo z televizoru. Věnoval se vlivu těchto trendů na tři hlavní oblasti inovací: jak se vyvíjí a používá software pro různé obrazovky; vliv síťového „cloud computingu“ na další generaci webových aplikací, a jak rozvoj sociálních sítí transformuje vývoj softwaru a podstatu digitálních zážitků.

Společnost Adobe oznámila na konferenci Max několik novinek:
  • Adobe Flash Catalyst (s dřívějším krycím názvem „Thermo“), vylepšující pracovní postupy spolupráce návrhářů a vývojářů; „Gumbo“, nová verze softwaru Adobe Flex Builder; dostupnost softwaru Adobe AIR 1.5; a 64bitová verze přehrávače Adobe Flash Player pro Linux.
  • Rozšířená spolupráce se společností SAP, která pomůže podnikům na celém světě vytvářet zajímavější obchodní aplikace.
  • Přehrávač Adobe Flash Player byl po celém světě dodán na více než 800 milionech mobilních přístrojů, a to jeden rok před plánovaným termínem, a nyní Adobe v předpremiéře předvede Adobe Flash Player 10 (FP10) pro telefony smartphone.
  • Společnosti Adobe a ARM oznamují technologickou spolupráci zaměřenou na optimalizaci a přizpůsobení prostředí FP10 a AIR pro přístroje na platformě ARM. Toto oznámení je výsledkem projektu Open Screen Project.
  • Společnost Qualcomm oznámila, že začíná distribuovat kit SDK pro svou novou mobilní platformu BREW Mobile Platform s plně integrovanou technologií Adobe Flash.
  • Software Adobe Flash Media Interactive Server 3.5 a Adobe Flash Media Streaming Server 3.5, dvě klíčové komponenty platformy Adobe Flash.
  • Adobe uvádí novou „platformu jako služba“ s krycím názvem „Cocomo“, která umožní vývojářům snadno přidat do aplikací RIA sociální možnosti fungující v reálném čase přes síťový „cloud computing“.

 

Autor článku