Sybase ČR a Česká pošta společně představily řešení Hybridní pošty, které
umožňuje klientům většinou firmám, jež využívají poštovní služby ve větší míře
dodávat zásilky v elektronické podobě prostřednictvím internetu. Pošta pak
provede transformaci elektronických dat do požadovaného "fyzického" formátu a
následně zásilku doručí na požadované adresy. Díky tomuto řešení mohou
zákazníci, kteří denně posílají větší množství výpisů, faktur, nabídek, výpisů
z účtu nebo různých typů personalizovaných dokumentů, ušetřit na celkových
nákladech 15 % a více.-OK
ON!contact partnerem Sybase ČR
Sybase ČR si pro oblast CRM zvolila za partnera společnost ON!contact
Software. V rámci tohoto spojenectví je základní produkt Sybase pro e-business
Enterprise Portal doplněn o komplexní řešení pro oblast prodeje, marketingu a
služeb. Základním softwarem je Client Management System, jenž kromě vlastní
aplikace nabízí i nástroje pro vývoj Form Painter k návrhu uživatelských
obrazovek a Agent Designer, poskytující možnost kompletně přetvářet vnitřní
procesy aplikace.-OK
pcAnywhere 10.5
Symantec uvedl nejnovější verzi programu pro vzdálené řízení pcAnywhere 10.5.
Produkt zahrnuje nový bezpečnostní vyhodnocovací nástroj, vylepšené instalační
funkce pro správce sítí a certifikaci pro Windows XP. Bez zajímavosti není ani
to, že pcAnywhere je na trhu už déle než 15 let!-OK
Software602
vstupuje do oblasti ASP služeb pro malé a střední firmy pod názvem easyHosting
(easy.602portal.cz). Tato služba nespočívá jen v klasickém hostování webových
stránek zákazníka, ale umožňuje navíc využívat modulární systém aplikací, jež
postupně uvedou každého uživatele do světa elektronického obchodování a CRM
(Customer Relationship Managementu). Varianta eDock umožňuje nejen vytváření a
správu vlastních webových stránek, ale dovoluje rovněž propojit systémem
internetových adresářů pro rychlý přístup k dokumentům. Varianta eBiz pokrývá
řetězec všech služeb, nutných pro úspěšné obchodování na internetu v modelu
B2C i B2B. Nejedná se tu pouze o klasický web s elektronickým obchodem, ale
především o nástroje na oslovení, správu a podporu zákaznické databáze.-OK