Každý den jsou organizace všeho druhu zaplavované daty z různých zdrojů, přičemž úsilí nezbytné k jejich porozumění zpravidla bývá nad lidské síly. Solidní strategie business intelligence podnikům dovolí, aby firemní uživatelé měli mnohem snadnější přístup k poznatkům využitelným pro podnikové účely.
Aby společnosti neztratily kontakt s trhem, byly pohotové a vytvářely produkty, které spotřebitelé potřebují, musejí využívat poznatky, jež z těchto údajů plynou. Business intelligence v tom pomáhá tím, že vhodná data využívá k vytvoření analytických zpráv a vizualizací, aby nejen vedoucí organizací mohli dělat informovaná rozhodnutí.
Bez správného přístupu k implementaci těchto nástrojů však organizace stále čelí problémům s maximalizací hodnoty a dosahováním firemních cílů.
Jenomže nasazení a používání business intelligence není úplně hladké. Podniky se zpravidla setkávají se šesti problémy, které ale lze vyřešit. Na stránkách aktuálního vydání našeho magazínu najdete těchto šest problémů popsaných společně s návodem, jak je vyřešit.
Dopodrobna se také věnujeme lapáliím kolem firemního 3D tisku a podíváme se pod pokličku v Česku nabízeným ERP řešením.
Koho zajímají kryptoměny, dozví se, jak si může pořídit novou kryptoměnu za fotografii oční duhovky (a proč by to dělat neměl). Zabýváme se také virtuální realitou jejím dopadem na průmyslové aplikace. Technologii zatím trápí především vysoká pořizovací cena, kterou představené řešení pro VR od Applu zrovna nijak nesnížilo, ba naopak.
V sekci IT v praxi si přijdou na své třeba lidé věnující se business intelligence nebo edge computingu. A nezapomněli jsme ani na populární seriály Nakupujeme PC do firmy a v právnické sekci se dozvíte, jaká jsou nová pravidla pro poskytování obsahu na internetu.
Poslední číslo před letními prázdninami je také pravidelně útočištěm vítězů druhého kola soutěže IT produkt roku. Takže i zde je najdete.
Pokud máte zájem si vše pročíst, časopis si můžete objednat zde.
Přeji inspirativní čtení a bezpečně strávené léto.
Computerworld si můžete objednat i jako klasický časopis. Je jediným odborným měsíčníkem na českém a slovenském trhu zaměreným na profesionály v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT). Díky silnému zázemí přináší aktuální zpravodajství, analýzy, komentáře a přehledy nejnovejších technologií dříve a na vyšší odborné úrovni, než ostatní periodika na tuzemském trhu.
Obsah Computerworldu je určen odborníkům a manažerům z firem a institucí, kteří se podílejí na rozhodovacím procesu při nákupu ICT technologií. Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.