Analytická společnost Meko odhaduje, že letos se v Evropě prodá kolem 700'000 3D HD televizorů (LCD i plazmové). To zatím není na celosvětových prodejích nijak razantní podíl, na první místě podle ostatních odhadů stále vévodí USA, nicméně prodeje v Evropě by měly rychle růst v následujících letech. Meko odhaduje, že v roce 2011 si evropští zákazníci koupí pravděpodobně 3,8 miliónu 3D televizorů a toto číslo vzroste na 8,1 miliónu následující rok 2012.
Tato čísla znamenají, že letos budou 3D televize tvořit jen 2 % všech prodejů nových televizí. To má několik důvodů, jedním je zatím menší dostupnost 3D televizního vysílání než v USA, nicméně podstatnou příčinou je zdejší preference menších úhlopříček televizí s Full HD rozlišením (1920x1080 bodů) a to hlavně s úhlopříčkami 40“ a 42“. 3D televizory se přitom nyní vyrábějí zejména ve velikostech kolem 50“ a vyšších. Podle společnosti Meko jsou také evropští zákazníci více citliví na sledování poměru výkonu a ceny a současné 3D modely svou cenou ještě nenabízejí pro mnoho lidí atraktivní alternativu k 2D HDTV.
Obliba 3D televizí však poroste spolu s jejich klesající cenou, dostupností menších obrazovek a šířením 3D televizního signálu. Silně by v tomto ohledu na mnohé zákazníky mělo zapůsobit 3D vysílání šampionátu FIFA World Cup.