Nový analytický nástroj by měl firmám pomoct kvantifikovat a měřit účinnost obsahu na své stránce v sociální síti.
Nástroj CMS (Marketingové skóre obsahu) je založen na analytice vycházející z dat a vyhodnocuje marketingové skóre obsahu podle počtu jedinečných uživatelů vytvářejících obsah vyděleného aktivním cílovým publikem. Dále se posuzují například sponzorované aktualizace, skupiny v síti LinkedIn, stránky společnosti, aktualizace zaměstnanců a příspěvky vlivných osob.
Představitelé LinkedInu na oficiálním blogu uvedli, že společnosti také získají doporučení, jak zlepšit své skóre například co do dosahu, frekvence a míry zapojení. CMS může být také rozčleněn podle oblastí, doby působení v síti, velikosti společnosti, pracovního zařazení a oboru. Skóre bude aktualizováno měsíčně.
Společnost tvrdí, že nástroj společnostem umožní posoudit, jak si vedou ve srovnání s konkurencí, a poskytne jim tolik potřebnou metriku pro porozumění roli obsahu jako marketingové taktiky.
Obsahový marketing je jednou z nejnovějších marketingových strategií současnosti, ale mnoho marketingových manažerů má problémy s měřením svých aktivit.
LinkedIn kromě CMS také představil Trendy obsahu, službu, která hodnotí řadu témat oblíbených u cílového publika společnosti. Nástroj bude také zobrazovat, kteří členové sdílejí nejvíce obsahu na konkrétní témata.
Nové funkce jsou posledním krokem v agresivním úsilí LinkedInu stát se vedoucí platformou pro společnosti pro sdílení obsahu s jejich stávajícími i potenciálními zákazníky.