Společnost Microsoft spustila českou verzi centra pomoci Fix it. Jde o automatizované řešení, které umožňuje diagnostikovat a vyřešit nejběžnější problémové situace uživatelů u produktů Microsoftu. Uživatelé vyberou konkrétní produkt, s kterým potřebují pomoci, a oblast, s níž mají problémy, a následně už jen spustí řešení.
První verze Fix it byla spuštěna před přibližně dvěma lety. Dnes obsahuje 448 malých utilit odstraňujících příčiny problémů, kterých již využilo přes 150 milionů uživatelů s 90% úspěšností (dle Microsoftu). Centrum pomoci Fix it navíc obsahuje 18 komplexních přednastavených řešení, která umožňují automaticky detekovat a odstranit přes 110 hlavních problémů. Těch dosud využilo přes 260 milionů uživatelů se 70% úspěšností odstranění problému.
Řešení Fix it je součástí stránek podpory produktů společnosti Microsoft. Vyzkoušet je lze zde. Firmy a organizace mohou využívat i platformu Windows Troubleshooting, která umožňuje odstraňovat běžné problémy na jejich počítačích a tím snižovat náklady na podporu. Tuto platformu na řešení problémů používají i někteří výrobci počítačů, například Dell, HP, Lenovo a Fujitsu.