Microsoft se stále snaží přilákat nové uživatele, aby začali používat jeho vyhledávací službu Bing místo konkurenčního Googlu, jehož postavení na trhu se zdá být neotřesitelné. Experimentuje proto s modelem odměňování uživatelů za vyhledávání a zkouší v této oblasti nové možnosti. Jedná se o jakési dědictví po Billu Gatesovi, který ještě před svým odchodem z vedení Microsoftu údajně často hovořil o nápadu nabízet lidem motivaci používat konkrétní vyhledávač.
Program odměn funguje tak, že uživatel dostává za vyhledávání pomocí Bingu kredity, které pak může vyměnit za řadu různých produktů. K tomu je ovšem potřeba stáhnout si aplikaci „Bing Bar“ a přihlásit se do programu „Bing Rewards“ svým Windows Live ID. Stažená aplikace pak zobrazuje nasbírané kredity, jež je možné získat více způsoby – nejen klasickým vyhledáváním, ale odměněno je také třeba nastavení Bingu jako výchozího search enginu či zkoušení nových funkcí, které přináší. V nabídce věcí, které lze za takto získané kredity vyměnit, jsou například DVD, dárkové vouchery do restaurací, kuchařské potřeby, digitální fotoaparáty či zavazadla. Kredity je dále možné využít na charitativní účely, kdy 100 kreditů odpovídá příspěvku ve výši 1 dolaru. Kredity dále mohou být vyměněny za body používané k nákupu obsahu pro zařízení Xbox a Zune.
Program je zatím oficiálně dostupný jen v USA a Microsoft jej označuje jako preview, i když podle všeho se zdá, že je přístupný všem, kdo se do něj přihlásí. Problémem pro uživatele z ČR by pravděpodobně bylo zaslání hmotného zboží na jeho adresu.
Microsoft již spustil určitou fázi programu odměn za používání Bingu v červenci, kdy nabízel například slevy pro nakupující v e-shopech na zboží, které vyhledali pomoc Bingu. Microsoft ovšem již tyto snahy ukončil zejména proto, že podle slov jeho zástupců si nezískali takovou popularitu, jak se očekávalo.