Microsoft o Vánocích utratí asi 400 milionů USD za reklamu na Windows

1. 11. 2013

Sdílet

 Autor: Techspot.com
Firma Microsoft bude štědrá k reklamním agenturám a téměř zdvojnásobí svůj loňský rozpočet na vánoční marketing.

Společnost loni utratila 241 milionů dolarů za reklamu na Windows 8 a tablety Surface. Letos však podle webu Winsupersite navýší tuto částku nad 400 milionů dolarů. Za tyto peníze bude přesvědčovat spotřebitele, aby při nákupu technologických vánočních dárků dali přednost jejímu hardwaru a softwaru Windows.

Podle webu Techspot.com bude z této částky využito 131 milionů na speciální nabídky a pobídky pro zákazníky, zbývajících 274 milionů pak gigant z Redmondu utratí za tradiční marketing a s ním spojené operační výdaje. Ať už tuto částku rozdělíte jakkoliv, bude vždy stejně obrovská. Microsoft to s prodejem svého zboží evidentně myslí vážně. Aby o tom přesvědčil i své zákazníky, musí zainvestovat.

Zdroj: IDG News Service