Microsoft včera představil svým partnerům a současně i uvedl na český trh lokalizovanou verzi podnikového řešení pro řízení vztahů se zákazníky Microsoft Dynamics CRM 4.0.
Microsoft Dynamics CRM je komplexní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení dobrého přehledu o zákaznících – od prvního kontaktu, přes prodej až po následnou péči o klienta. S moduly Prodej, Marketing a Servis nabízí Microsoft Dynamics CRM funkce a možnosti k lepšímu zacílení nových zákazníků, správě marketingových kampaní, řízení obchodních aktivit a řešení a eskalaci servisních případů.
Řešení poskytuje nástroje a informace, potřebné k vytvoření uceleného (360°) pohledu na zákazníky, umožňuje udržovat zákaznické informace na jednom místě, podporuje týmovou práci a pomáhá v plnění úkolů v rámci nastavených firemních procesů.
Jednou z hlavních předností nové verze tohoto CRM systému je především jednoduchost jeho používání, jež je dána zakomponováním do známého a běžně používaného prostředí aplikace Microsoft Office Outlook. K Dynamics CRM 4.0 je však možné přistupovat i přes webový prohlížeč a problémem není ani mobilní přístup.
V nové verzi Microsoft Dynamics CRM byly dále doplněny funkce, které umožňují zrychlit zpracování zákaznických dat, automatizují některé operace a současně umožňují všem uživatelům získat lepší přehled o informacích obsažených v CRM řešení. Výrazně se také prohloubila integrace s dalšími systémy z dílny Microsoftu, což pro zákazníky představuje získání dodatečné hodnoty z investice vložené do Microsoft technologií.
Microsoft Dynamics CRM 4.0 je možné nasadit a využívat dvěma různými způsoby. Buďto jako standardní instalaci na serverech společnosti, která systém používá, nebo jako partnersky hostované řešení, ke kterému zákazník přistupuje prostřednictvím internetu, a to jako ke službě poskytované partnerem společnosti Microsoft. Oba modely jsou přitom dodávány jako funkčně zcela stejný produkt, a zákazník si tak může zvolit jemu nejlépe vyhovující způsob nasazení. Zvolený model bude navíc možné v průběhu času měnit podle toho, jak se budou vyvíjet potřeby každého ze zákazníků.
Mezi hlavní novinky Microsoft Dynamics CRM 4.0 patří:
• | Vylepšení propojení s aplikací Outlook – seznamy naposledy použitých CRM tabulek a záznamů, ke kterým se přiřazují e-maily, schůzky, kontakty a úkoly v aplikaci Outlook, možnost práce s více e-maily najednou, vylepšení hromadné korespondence prostřednictvím Microsoft Office Word a možnost importovat data z prostředí Microsoft Office Excel. |
• | Pokročilá, tzv. multitenant architektura, jež umožňuje provozovat nebo hostovat více zákazníků na jednom CRM serveru. |
• | Nové funkce v oblasti Business Intelligence - pohledy napříč různými tabulkami a průvodce pro vytváření uživatelských sestav. |
• | Automatizace procesů prostřednictvím nástroje workflow, jež usnadňuje práci koncovým uživatelům. |
• | Spolupráce s Microsoft Office Communications Server 2007, který umožňuje sledování stavu kontaktů a možnost zahájení komunikace přímo z aplikace Microsoft Dynamics CRM. |
• | Rozšířené možnosti pro globální firmy zahrnující podporu 25 jazyků a obchodování v různých měnách. |
Microsoft Dynamics CRM 4.0 bude finálně k dispozici ve více než 25 jazykových verzích. Anglická jazyková verze je pro nové a stávající zákazníky a partnery dostupná již od ledna tohoto roku, česká jazyková mutace je k dispozici právě nyní. Stávající zákazníci, kteří využívají programu Sofware Assurance pro Microsoft Dynamics CRM, mají možnost získat novou verzi tohoto produktu bez dodatečných poplatků. Partnersky hostované řešení Microsoft Dynamics CRM bude pro zákazníky v České republice dostupné od dubna tohoto roku.
Dynamics CRM 4.0 patří mezi nejdůležitější produkty Microsoftu a cílem společnosti je nabídnout jej nejen velkým firmám, ale i těm středním a malým. Podle oficiálního plánu se očekává zdvojnásobení obratu z tohoto produktu do 3 let.
Zkušební 90denní verzi Microsoft Dynamics CRM 4.0 si můžete stáhnout ze stránek www.kazdytozna.cz.