Společnost Microsoft představuje projekt Efektivní kancelář, který je praktickou ukázkou toho, jak mohou nejmodernější IT technologie změnit chod i běžné české firmy.
Tato ukázka je umístěna v sídle společnosti Microsoft a na její realizaci se kromě Microsoftu podílely také společnosti HP, Nortel a Kapsch. Cílem je ukázat, jak využití moderních nástrojů a aplikací dokáže nejen zefektivnit týmovou práci, ale významným způsobem i ušetřit finanční prostředky a zlepšit fungování celé společnosti.
Projekt Efektivní kancelář mimo jiné ukazuje, jak lze jednoduše propojit všechny komunikační kanály firmy do jednoho a umožnit zaměstnancům efektivní práci s potřebnými daty a informacemi z jakéhokoliv místa na světě. Toho je docíleno především implementací integrované platformy pro intranet, extranet a webové služby na platformě Microsoft SharePoint Server 2007 a nových nástrojů Microsoftu pro jednotnou firemní komunikaci a VoIP software postavených na serverovém řešení Microsoft Office Communications Server 2007 a Microsoft Exchange Server 2007.
Koncový uživatel poté pracuje s nástroji jako Microsoft Office Communicator 2007 pro telefonování a posílání rychlých zpráv v rámci firmy přes počítač i mobilní zařízení anebo pokročilé konferenční řešení Microsoft Office Live Meeting pro vedení porad a sdílení dokumentů. Zajímavostí je také Microsoft RoundTable, který umožňuje konferenční video hovory se záběrem všech účastníků v úhlu 360°, identifikuje a sleduje aktivního mluvčího a pořizuje nahrávky z jednotlivých diskuzí. Na českém trhu bude tato novinka dostupná v druhé polovině tohoto roku. Veřejnost může projekt Efektivní kancelář navštívit ve vybraných dnech na základě rezervace termínu návštěvy na telefonním čísle 241 029 500 anebo e-mailem na skancl@microsoft.com. |
Kromě nástrojů jednotné firemní komunikace jsou pro návštěvníky připraveny například praktické ukázky nových aplikací Microsoft Office 2007, workflow dokumentů, ukázky manažerských informačních systémů a stranou nezůstávají ani témata jako správa a zabezpečení Windows Vista nebo CRM řešení integrované do prostředí Office 2007.