Microsoft slibuje, že díky Acompli vylepší mobilní Outlook

2. 12. 2014

Sdílet

 Autor: © Javierafael - Fotolia.com
Nedávno Microsoft koupil firmu Acompli, která se zabývá vývojem softwaru určeným pro lepší třídění e-mailů na mobilních zařízeních a plánuje technologie tohoto startupu integrovat do svého mobilního klienta Outlook pro iOS a Android.

„Našim cílem je vyvíjet skvělé aplikace fungující na všech platformách, které podporují řadu e-mailových služeb, jež lidé v dnešní době používají a pomoci jim vyznat se v záplavě elektronické pošty,“ napsal na oficiální blog korporátní viceprezident pro Outlook a Office 365 Rajesh Jha. Microsoft v průběhu uplynulého roku hodně zapracoval na rozšíření možností svého balíku Office a zpřístupnil jej i na zařízeních s jinými operačními systémy. Americký gigant vydal aplikace Office pro iPad a iPhone a pracuje na verzi Office pro Android.

Společnost Acompli, jež byla založena teprve před rokem, nabízí mobilního e-mailového klienta pro iPhone a Android, který zjednodušuje správu e-mailů a umožňuje snadno provádět na mobilním zařízení i úkony, které si jinak uživatel raději nechal na desktop.

Podle recenzí uživatelů software spolupracuje obzvlášť dobře s e-mailovými servery Exchange. Bezplatná aplikace Acompli nabízí pokročilé funkce jako možnost zobrazovat vedle sebe položky v kalendáři a příchozí e-mail.

Přímo z kalendáře může uživatel snadno odeslat spolupracovníkům návrhy možných termínů porad nebo odeslat rychle zprávu, pokud má zrovna zpoždění.

Microsoft plánuje začlenit vývojářský tým Acompli do vlastního týmu, který pracuje na e-mailovém klientovi Outlook. I když informace o finančním vyrovnání nejsou známy, podle serverů Re/Code zaplatil Microsoft za Acompli přes 200 milionů dolarů.

ICTS24

E-maily po několika letech stagnace v současné době zažívají konečně další rozvoj. Minulý měsíc IBM představilo novou generaci svého e-mailového klienta s názvem Verse, který nabízí nové možnosti správy a na radikálním redesignu e-mailu pracuje také Google, jenž v současné době testuje novou e-mailovou aplikaci Inbox.

Podle analytické společnosti Radicati Research Group se každý den na světě odešle asi 108 miliard pracovních e-mailů.