Mezi CRM poskytovateli bývá nedostatek smyslu pro rovnováhu mezi tím, kolik funkcionalit ukázat konečnému uživateli na pracovní ploše systému a kolik z nich bude konečný uživatel skutečně využívat. Pokud jim umístíte na plochu obrazovky málo funkcionalit, uživatelé si mohou pomyslet, že systém je příliš komplikovaný, protože musí kliknout mnohokrát a hledat na mnoha místech, aby dostaly všechna svá data do aplikace.
Na druhé straně, pokud jim jich ukážete příliš mnoho a zaplníte plochu, mohou opět namítat, že systém je příliš komplikovaný, protože jsou zahlceni informacemi a přestanou se soustředit.
MiniCRM je mix obou.
Nejste zahlcen zástupem informací a zdá se, že všechno má své místo. Přesto, že plocha MiniCRM je jednoduchá, všechny funkce, které potřebujete, jsou v MiniCRM možné, protože síla systému je ukryta pod povrchem a objeví se, když ji budete potřebovat.
Na lepší představu se prosím podívejte níže na operační modul prodeje v systému.
Čtyři v jednom systému
Co Vás asi překvapí na MiniCRM systému je, že vaše příležitosti (v systému opportunity), zájemci (v systému leads), kontakty a společnosti jsou řízené společně. Pokud začínáte od nuly, tento přístup Vám ušetří množství času.
Kontakty do aplikace můžete jednoduše importovat z vlastních seznamů, nebo prostřednictvím webových formulářů, které umístníte na své webové stránky. Každý zájemce, který vyplní formulář, se automaticky objeví v systému. Když chcete vytvořit kontakty přímo uvnitř aplikace, musíte vytvořit záznam pro novou příležitost v určité fázi prodejního řetězce (např. vytvoříte kontakt ve stavu Uzavřen prodej) a pokud chcete mít přehled o specifickém seznamu kontaktů, musíte vytvořit filtr.
Schopnost pracovat na čtyrech entitách najednou je jedna z nejdůležitějších předností, které si lidé zapamatují, když si vzpomenou na MiniCRM.
Pro koho je MiniCRM?
Aplikace MiniCRM je cílena pro malé a střední podniky a star-up podniky jsou také součástí loajální klientely MiniCRM. Systém je možné doporučit těm, kteří:
- „přerostli“ notebooky, tabulky, kalendář Google
- mají v úmyslu ušetřit čas díky automatizaci procesů
- mají v úmyslu poznat potřeby svých zákazníků
- mají v úmyslu poskytovat zákazníkům lepší služby
- jsou stále na cestách, ale chtějí vidět, co se děje v jejich společnosti
- mají v úmyslu řídit proces konverze zájemce na zákazníka v jednom CRM systému
Přesto, že systém přináší zjednodušený přístup pro usnadnění života konečným uživatelům v podnicích, zdá se, že pouze uživatelé, kteří mají v poli technologií hlubší pochopení, plně využijí potenciál integrace s jinými službami na bázi cloudu.
Integrace s ostatními službami na bázi cloudu
Do aplikace se můžete přihlašovat pomocí uživatelského jména a hesla účtu Gmail, díky čemu si nebudete muset pamatovat dodatečné přihlasovací údaje.
Aplikace je integrovatelná například s Google kalendářem a dává vám možnost své záznamy příležitostí upravovat přímo přes editování Gmailového okna.
Představte si, že pracujete s CRM a všechny vaše důležité činnosti se objevují přímo v kalendáři telefonu, pokud používáte Android. Veškerá obchodní komunikace, další činnost, již dokončené úkoly, poznámky, modifikace karty, emaily a přiložené dokumenty, také záznamy o vykonaných telefonátech se automaticky zaznamenávají a jsou uspořádány v chronologickém pořadí v karte každého Vašeho zákazníka, zájemce.
Co vy nato?
V neposlední řadě, Android App je k dispozici v Google play. Vyzkoušejte!
Zajímavá funkce je možnost přikládat soubory přímo z aplikace Dropbox, další z drobností, která usnadní život uživatelům. Pro aplikaci CRM tohoto stupně je to mimořádná věc, nezapomínejme, že uživatelský dojem je v případě CRM to nejdůležitější.
Na obrázku níže je seznam možností pro integraci s MiniCRM.
Verze k dispozici a ceník
Aplikace je k dispozici prostřednictvím cloudu, Saas, to znamená, že jde o měsíční předplatné na uživatele. Je k dispozici několik balíčků (Začátečník, Standard, Profesionál) v závislosti na poskytovaných možnostech ale v principu se platí kolem 15 euro/uživatel/měsíc, v přepočtu na den vychází cena na jednoho uživatele 50 centů, 14 korun, což není cena ani za jednu kávu v Praze.
Některé z výhod a nevýhod
- Skutečně snadné použití díky propojení všech procesních dat mezi kontaktem, zájemcem (leadem), příležitostí a společnostmi, protože „patří spolu“.
- Integrace například s Gmailem, kalendářem Google, Dropboxem a Excelem, nebo můžete nahrát zákaznická data do Google Spreadsheets pro hlubší analýzu.
- Jeden z nejpřijatelnějších způsobů jak kopírovat data z CRM systému po použití filtrů do Excelu. V mnoha jiných CRM systémech jsou těžké nebo limitovány exporty dat po použití vlastních filtrů, export je často prováděn pouze administrátory aplikace, kteří musí mít pokročilejší znalosti.
- Cena: 15 eur za MiniCRM uživatele, pro další informace prosím klikněte na MiniCRM ceník zde
- MiniCRM aplikace je vhodný nástroj pro cílenou segmentaci
- Šetří čas, procesy a komunikace se zákazníky je transparetní
- Momentálně není k dispozici český překlad systému. V nabídce je anglická, německá a maďarská verze, na české a rumunské verzi se momentálně pracuje.
MiniCRM si najde zákazníky mezi start-up a společnostmi, které jsou nespokojené s příliš komplikovanými CRM řešeními. Pro zkušební verzi prosím klikněte na registraci. Pro více informací navštívte webové stránky https://www.minicrm.io/cz/