Velká většina (85,8 %) uživatelů internetu se připojila pomocí osobního počítače. Díky většímu množství mobilních uživatelů online se webový prohlížeč od Googlu vůbec poprvé dostal před Firefox a stal se druhým nejoblíbenějším prohlížečem s kombinovanými 17,5 % trhu (pro srovnání: v počítačích měl Chrome v srpnu 16% podíl). V rámci kombinovaného podílu Net Applications sčítá podíl prohlížeče v počítačích a v mobilních zařízeních.
Polepšil si i Apple, jehož Safari minulý měsíc drželo 12,2 % kombinovaného podílu trhu. Safari je kromě systému OS X nainstalováno i ve všech zařízeních se systémem iOS, tedy iPhonech, iPadech a iPodech Touch. Naopak, ztrátu v předchozím měsíci zaznamenaly prohlížeče Internet Explorer od Microsoftu a Firefox od Mozilly. Na druhou stranu IE stále dominuje počítačům, kde v srpnu měl 57,6% podíl. Vinou špatných výsledků v mobilním prostředí je však kombinovaný podíl tohoto prohlížeče v počítačích a mobilních zařízeních pouze 49,6 %.
Celkový podíl Firefoxu utrpěl tím, že Mozilla svůj prohlížeč dostatečně neprosazuje v mobilním prostředí. I když je Firefox dostupný v Google Play, jeho podíl je tak malý, že jej v Net Applications ani nezaznamenali. Operační systém Firefox OS se teprve nedávno začal prodávat v telefonech v Číně, Španělsku, Polsku a v omezeném množství i v USA a Velké Británii. Není ale příliš rozšířený. Kombinovaný podíl Firefoxu na trhu tak v srpnu byl 16,1 % - méně než pouze v počítačích. Norská společnost Opera zvětšila svůj malý podíl v počítačích díky prohlížeči Opera Mini a její kombinovaný podíl tak stoupl na 2,5 %.
Mobilní surfování v internetu je po několika měsících stagnace opět na vzestupu. Srpnových 13,4 % je pro mobilní prostředí nový rekord, přičemž podle předpovědí by se již v květnu příštího roku mohlo k internetu pouze z mobilních zařízení přihlašovat 20 % všech uživatelů webu. Net Applications vychází z údajů ze smartphonů, tabletů a osobních počítačů 160 milionů unikátních uživatelů navštěvujících stránky, jež agentura monitoruje.