Velký úspěch si na své konto může připsat vydavatelská skupina Activision Blizzard. Jeden z jejích titulů - Call of Duty: Modern Warfare - dosáhl úctyhodné mety. Napříč platformami se ho prodalo už přes třináct milionů kusů. To je na hru, jejíž vývoj nebyl nijak složitý, jelikož čerpal z technologické báze předchozích dílů, obrovský úspěch.
Modern Warfare se tak v rámci Activision Blizzard zařadilo po bok nejúspěšnějších her jako Guitar Hero a World of Warcraft. A to už je společnost, ve které by ještě před několika lety výskyt některého z dílů Call of Duty předpokládal málokdo.
Call of Duty je sice oblíbenou značkou, ovšem má se za to, že jde o velmi zjednodušený koncept akční koncept, který přece jen disponuje jen omezeným potenciálem, jak zaujmout. Zdá se však, že Activision velmi dobře ví co dělá a cílením na masové publikum si zajišťuje obrovský finanční přísun.
Ještě letos by mělo vyjít Modern Warfare 2, opět umístěné do aktuálního konfliktu. Ukazuje se totiž, že o takové je větší zájem než o druhou světovou válku. Activision už ohlásil, že z tého hry chce mít nejprodávanější titul všech dob.
Otázkou stále zůstává, jaké jméno ale ponese. Dříve se mělo za to, že se tato série od Call of Duty osamostatní a bude se nadále prezentovat jen jako Modern Warfare. V aktuální finanční zprávě Activisionu se ale zase mluví o Call of Duty: Modern Warfare 2.
Zřejmě tak dojde k využití obou značek, což je samozřejmě jistější postup, byť třeba Modern Warfare s pátým dílem Call of Duty World at War z druhé světové války nemá mnoho společného.