Modern Warfare 2: Nové mise pro speciální jednotky odhaleny

26. 8. 2009

Sdílet

Activision poskytli serveru GamePro pohled do zákulisí své nové hry Modern Warfare 2. Vychutnali jsme si pořádnou bitvu.

Kolín nad Rýnem, Německo

Vývojáři Activision byli tak hodní a umožnili nám si zahrát demonstrační misi v nové sekvenci pro speciální jednotky. Tyto mise jsou krátké a velmi rychlé. Byly inspirovány poslední misí na konci Modern Warfare 1 "Mile High Club".

Modern Warfare 2

Ačkoliv vývojáři oznámili, že hra je ve stádiu vývoje a vše se může změnit, jsou v současném stavu mise rozděleny do pěti kategorií. Jak plníte různé úkoly v různých kategoriích, otevíráte více misí speciálních jednotek. Každá z těchto misí může být hrána v singleplayeru, online multiplayeru nebo v multiplayeru na jednom PC.

Modern Warfare 2

Mise, kterou jsme dostali, se jmenovala "Breach & Clear" a jejím cílem bylo dostat se do dlážděné kotelny v Gulagu a postřílet všechny nepřátele. Než jsme začali hrát, vývojáři nám řekli, že tato mise byla navržena jako "velmi obtížná." Její hraní nás v tom však neutvrdilo.

Modern Warfare 2

Když mise začala, měli jsme jen chvilku, abychom si vybrali z hromady zbraní. Vzhledem k tomu, že se jednalo o budovu s menšími místnostmi, jsme si vybrali brokovnici. Jakmile jsme měli vybráno, použili jsme granát a dostali se do budovy. Při této scéně se video na chvíli zpomalilo do bullet time režimu. Vývojáři nás ujistili, že se to nebude dít v každé misi, ale pro Breach & Clear to bylo navrženo jako desénové řešení.

Modern Warfare 2

Čekali jsme, že díky malým prostorám místností určených spíš pro boj na blízko budou kulky létat a vše bude nepřehledné, ale byli jsme příjemně překvapeni jedním z nejestetičtějších záběrů v misi: všudypřítomných laserových zaměřovačů neustále snímajících okolí. Bylo to jako ve filmu Terminator. Čištění místností bylo ultra rychlé a museli jsme se neustále hýbat. Stačilo chvíli setrvat na místě a zemřeli jsme.

Modern Warfare 2

Celá mise netrvala déle než pět minut. V jednu chvíli jsme obklíčili a zatlačili do rohu skupinu vojáků, kteří se chránili policejními štíty. Jakmile jsme jednoho z nich sundali, mohli jsme jeho štít použít pro vlastní ochranu (štítem se dalo i útočit). I když tento štít poskytoval dobrou ochranu proti kulkám, stejně jsme dostávali dost zásahů. Mise končila šíleným úprkem k díře v podlaze na konci místnosti.

Modern Warfare 2

I když jsme byli zklamaní, že jsme neviděli více herního obsahu z kampaně, bylo hezké vidět, že Activision a Infinity Ward posouvají tradiční hraní Call of Duty do nové sféry. Pokud však brzy neuvidíme pořádný kus práce na misích z kampaně, začneme si klást otázku, zda opravdu hra vyjde v plánovaném termínu na konci roku 2009.


ICTS24

Autor: George Jones, GamePro.com

Překlad: David Kindl