Možnosti pro správu e-mailů a kontrolu spamu v Outlooku - 1.díl

29. 12. 2018

Sdílet

 Autor: PCWorld.com
Odfiltrujte spam pomocí funkcí integrovaných v programu MS Outlook.

Úvod

Spam je takřka všudypřítomný, a to i přes veškerou naši snahu se mu co možná nejvíce vyhnout. V boji proti spamu se hodí i některé funkce, které jsou integrovány v Outlooku. Pojďme se podívat na to, co může proti spamu učinit prakticky každý z nás a aby toho nebylo málo, ještě přidáme několik tipů pro práci s Outlookem ve firemním prostředí.

1. Používejte co nejčastěji funkci blokování odesílatele

V Outlooku je k dispozici funkce Blokovat odesílatele, kterou můžete použít pro přidání dotěrného spamu do seznamu blokovaných odesílatelů. Následně můžete spam přesunout do složky Nevyžádaná pošta. Tento postup je vhodné použít v okamžiku, kdy dostáváte během jednoho dne okolo deseti e-mailů.

Klepněte na e-mailovou zprávu, která představuje spam, pravým tlačítkem myši a z místní nabídky, která se vzápětí zobrazí, pak vyberte položku Nevyžádaná pošta následně volbu Blokovat odesílatele. Další možnost spočívá ve výběru nabídky Domů> Nevyžádaná pošta> Blokovat odesílatele. Outlook tuto zprávu označí jako spam a okamžitě ji přemístí.

Funkci Blokovat odesílatele, která automaticky přidává odesílatele do nevyžádané pošty, používejte co nejčastěji.

ICTS24

 

Pokračování