Úvod
Spam je takřka všudypřítomný, a to i přes veškerou naši snahu se mu co možná nejvíce vyhnout. V boji proti spamu se hodí i některé funkce, které jsou integrovány v Outlooku. Pojďme se podívat na to, co může proti spamu učinit prakticky každý z nás a aby toho nebylo málo, ještě přidáme několik tipů pro práci s Outlookem ve firemním prostředí.
1. Používejte co nejčastěji funkci blokování odesílatele
V Outlooku je k dispozici funkce Blokovat odesílatele, kterou můžete použít pro přidání dotěrného spamu do seznamu blokovaných odesílatelů. Následně můžete spam přesunout do složky Nevyžádaná pošta. Tento postup je vhodné použít v okamžiku, kdy dostáváte během jednoho dne okolo deseti e-mailů.
Klepněte na e-mailovou zprávu, která představuje spam, pravým tlačítkem myši a z místní nabídky, která se vzápětí zobrazí, pak vyberte položku Nevyžádaná pošta následně volbu Blokovat odesílatele. Další možnost spočívá ve výběru nabídky Domů> Nevyžádaná pošta> Blokovat odesílatele. Outlook tuto zprávu označí jako spam a okamžitě ji přemístí.