Budování bezpečnostní infrastruktury, Smart Office, právní aspekty hybridních forem práce, optimalizační řešení, nejen to jsou témata konference Podnikové IT nástroje.
Pod taktovkou pandemie se z vynucené práce na dálku většina organizací už nevrátila zpět ke každodennímu docházení do kanceláří. A nemějme iluze, změny na trhu i ve způsobu práce budou pokračovat i nadále a vyvíjet čím dál větší tlak na IT. Hybridní model práce tak dále akceleruje trendy, které se objevily ve druhé polovině loňského roku: přechod na cloudový software, virtuální řešení a automatizace, a to vše doplněné o analytiku pro měření efektivity těchto řešení.
Konference Podnikové IT nástroje a řešení pro hybridní práci si klade za cíl zmapovat tyto trendy a poradit vám, jak je zvládnout a zavést i ve vaší firmě. Akce proběhne 22. září online a je určena nejen pro všechny IT specialisty a manažery. Registrovat se můžete ZDARMA.
Ochutnávka z programu:
Komplexní rezervační systém pro Smart Office ušetří náklady
Roman Ledvoruch ze společnosti UNICORN představí komplexní rezervační systém, který podporuje chytrou kancelář i v hybridním systému práce. Aplikace vám ze sesbíraných dat pomůže přinést optimalizační opatření, která přinášejí provozní úspory.
Budování bezpečné IT infrastruktury nejen v prostředí ZERO TRUST
Rychle se rozšiřující využívání cloudu a masivní nárůst práce z domova boří hranice mezi perimetrem interní sítě a internetu, přináší nové výzvy a změnu myšlení při budování systémů pro snadný přístup uživatelů k aplikacím a službám. Technologický konzultant Michal Stejskal z NEWPS.CZ představí řešení DRAM, základní stavební kámen pro vybudování IT infrastruktury s bezpečným přístupem.
Mějte komunikaci pod kontrolou, automatizujte a reportujte
Cílem přednášky Vladimíra Uhera ze společnostiDaktela je ukázat, jak je možné díky sofistikovaným systémům spravovat v jedné webové aplikaci přehledně a jednoduše více komunikačních kanálů. Ukáže možnosti automatizace, která šetří náklady na lidské zdroje a urychluje odbavování požadavků zákazníků, využití chatbotů, voicebotů apod. A to, zda efektivně řešíte vaši komunikaci, jednoduše zjistíte ve statistikách a reportech.
Právní aspekty hybridních forem práce
Cílem přednášky advokátky Jany Pattynové z PIERSTONE je přiblížit účastníkům konkrétní výzvy a úskalí, které s sebou přinášejí cloudové technologie a nasazování nástrojů v oblasti řízení lidských zdrojů, rozdělování pracovních úkolů a dohledu nad výkonem práce. Zaměří se na ochranu soukromí, pravidla kybernetické bezpečnosti a další pracovněprávními aspekty věci.
Úkolování a kontrola lidí v hybridním režimu práce
Jak zvládnout lidi v hybridním režimu práce? Jak rozdávat úkoly, jak si udržet kontrolu nad zatížením podřízených, jak jim dát zpětnou vazbu, jak je ocenit a co dělat, když nepracují, jak by měli? To vám přehledně, systematicky a na základě zkušeností nejen z pandemie ukáže Vojtěch Bednář ze společnosti Firemní sociolog.
Nastavení mysli lídrů v hybridním prostředí
Jak by měl lídr týmu a organizace smýšlet o práci v hybridním prostředí, na jaké možné nevědomé předsudky může narazit a jak se jim vyvarovat? Jaké nové kompetence potřebujeme rozvinout, abychom uspěli v nových podmínkách na trhu? O to se s vámi podělí Cristina Violeta Muntean z Media Education CEE.
Pojďte se s námi posunout dál, přihlaste se na konferenci Podnikové IT nástroje a řešení pro hybridní práci. Program akce si můžete prohlédnout na stránkách TUESDAY.cz a pak se pohodlně zdarma zaregistrovat. Sejdeme se online v 9 hodin.
Zlatým partnerem konference je UNICORN, stříbrnými partnery jsou společnosti Daktela a NEWPS MARKETING. Organizátory akce jsou odborné weby CIO Business World, Computerworld, Lupa.cz a Podnikatel.cz.