Náboženské hry vás sledují..

29. 6. 2006

Sdílet

kontroverzní křesťanská hra přichází na trh s agresivním marketingovým přístupem

Kolem nadcházející real-timové strategie z období křižáckých tažení již vzniklo mnoho kontroverzních dohadů. Left Behind, jak z ní název titulu, je totiž kritizována pro svatá komba v podobě modliteb, vzdálené narážky na jedenácté září (tedy útok islámských radikálů na newyorská Dvojčata) a nepokryté pokusy o konvertování nevěřících. Dále vyšlo najevo, že strategie Left Behind obsahuje ještě více nevhodných souvislostí. Je totiž plná skryté reklamy (která je v ČR zákonem zakázaná a považována za neetickou). Reklamní systém byl do hry implementován společností Double Fusion, která se zabývá marketingem. Tento systém sleduje a zaznamenává kolik reklamy ve hře hráč již viděl, kolik času u Left Behind proseděl, kde bydlí a další citlivá data. Ty pak zpětně odesílá na server firmy Double Fusion. Všem je jistě nad sluce jasné, že se jedná o nesmírně agresivní reklamní kampaň na hranici základní lidské slušnosti. Přesto by se kontroverzní hra měla objevit v regálech obchodů právě ve svátečním čase Vánoc 2006. Uvidíme, jak se k ní postaví zákonodárci v České Republice.