Brad McQuaid založil roku 2002 vývojářský tým Sigil Games Online, aby si splnil svůj sen a vytvořil hardcore MMORPG pro skalní příznivce fantasy. Po několika letech dřiny tak letos na začátku roku spatřila světlo světa onlinovka Vanguard: Saga of Heroes, ale její usměvavou tvářičku pokřivilo obrovské množství bugů. Hra zkrátka měla zůstat ještě pár měsíců ve vývoji, nemluvě o dosud chybějícím obsahu pro postavy na vysokých levelech nebo absenci létajících mountů, jež jsou hráčům slibovány již v manuálu. Sigil Games Online zkrátka mírně přecenili své síly a sami přiznávají, že jejich nový mazlíček si nevede dle původních představ. Mohou za to nejen zmiňované nedostatky a spousta bugů, ale rovněž vysoké hardwarové nároky a cílení hry na hardcore hráče, jež většinu ostatních příležitostných dobrodruhů odradí. Sony Online Entertainment tak nyní diskutují se Sigil Games Online o možné akvizici a dalších krocích, jež v případě Vanguard: Saga of Heroes povedou k rozšíření hry i mezi příležitostné hráče. Současní obyvatelé Telonu se tedy jistě třesou strachy, co se s jejich oblíbeným virtuálním světem stane. Mnozí po brutálním zásahu SOE kdysi opustili Star Wars Galaxies nebo EverQuest II a doufali, že zde najdou svůj klid. Bude tedy jistě zajímavé sledovat, jakým směrem se Vanguard: Saga of Heroes posune. Do konce roku by měla být hra v pravidelných updatech vylepšována, debugována a optimalizována a v prvním čtvrtletí 2008 se dle slov Brada McQuaida dočká prvního datadisku.