Řešení Neomezená linka, která je založena na bázi VOIP technologií a jež umožňuje integrovat hlasové i datové spojení s okolním světem do jediné přípojky, představila pro firemní zákazníky společnost Telefónica O2.
Služba, kterou využijí především malé a střední firmy, sází na maximální jednoduchost, komfort a možnost rychlého rozšíření o další uživatele. Novinka vychází z technologie IP Centrex, která doplňuje VoIP o funkce pobočkové ústředny a telefonní PC aplikace jako ovládání hovorů z počítače nebo volbou z telefonního seznamu kliknutím na vyhledanou osobu.
Hlavní výhodou je podle provozovatele přístup k virtuální telefonní ústředně bez investic do jejího pořízení, správy a provozu. Virtuální znamená i to, že je možné ji využívat i na více lokalitách jako jednotného systému.
Koncoví uživatelé navíc získají možnost personalizace - vlastnosti služby si mohou jednoduše nastavit přímo ze svého počítače a flexibilitu - počet uživatelů (tel. čísel) lze snadno měnit. Pro rozlišení nabídky pro dva segmenty dostala služba pro střední a malé firmy název O2 Neomezená linka a korporátním zákazníkům je nabízena pod názvem O2 Virtuální ústředna. Služba je provozována ve spolupráci s firmou Ericsson Czech Republic.
Ve verzi O2 Neomezená linka zákazník navíc získá i neomezené volání na všechna pevná čísla v ČR a IP telefon dle výběru. Měsíční poplatek za uživatele pak činí 230 Kč pokud si vybere standardní IP telefon a 280 Kč pro nadstandardní verzi přístroje. Volitelně je možné si za 500 Kč pořídit balíček 1 000 minut pro volání do mobilních sítí v ČR.