NextiraOne umožní firemním kontaktním centrům jednoduše vyhovět směrnicím PCI DSS

10. 8. 2011

Sdílet

NextiraOne začala nabízet svým zákazníkům provozujícím kontaktní centra služby při zavádění požadavků směrnic na zabezpečení dat držitelů platebních karet (PCI DSS – Payment Card Industry Data Security Standard).

NextiraOne na tomto projektu spolupracuje se společností Nice Systems Limited, jejíž řešení pro zabezpečení operací s platebními kartami zahrnula do své nabídky pro nová kontaktní centra. NextiraOne svým zákazníkům zároveň nabízí i možnost modernizace stávajících kontaktních center, která zaručí jejich kompatibilitu s novými standardy zabezpečení dat.

Řešení NICE využívá funkce pro analýzu pracovních stanic k automatickému pozastavení a opětovnému spuštění nahrávání obrazovky a zvuku v případě, že vstupy obsahují citlivé informace. Výsledkem je záznam interakce operátora s klientem, který v souladu se směrnicemi PCI DSS neobsahuje citlivé informace, jako je například tří- nebo čtyřčíselný ověřovací kód z platební karty.

ICTS24

Toto řešení navíc umožňuje najednou přehrávat několik uložených nahrávek zároveň se záznamem původního hovoru. Okamžitě dostupné řešení je využitelné bez nutnosti provádět jakékoliv úpravy a spolehlivě zaručuje soulad s  požadavky směrnic.

PCI Security Standards Council je organizace, která vytváří pravidla pro zabezpečení dat platebních karet. Základem pravidel je bezpečnostní standard PCI DSS, kterému podléhají všechny společnosti, jež uchovávají, zpracovávají nebo převádí informace týkající se držitelů kreditních a debetních karet. Společnosti, které požadavky standardu nesplňují, se vystavují riziku ztráty možnosti zpracovávat kreditní platby, auditu či penalizace. Nejnovější požadavky zakazují pořizování audiozáznamu citlivých dat z karet, jako jsou ověřovací kódy, a jejich ukládání a doporučují kontaktním centrům implementovat řešení, která jim umožní ukládání takových dat předcházet.