Hlavní navigace

NHL 10 představeno světu

16. 5. 2009

Sdílet

Oblíbená hokejová série vstupuje do kulatého ročníku a přinese například nové standardy fyzické hry.

Společnost Electronic Arts oznámila, že EA SPORTS přichází s inovovaným a fyzicky vylepšeným stylem hokeje, který je součástí bitek z pohledu první osoby v NHL 10. Hra se tak ještě více přiblíží míře tvrdosti osobních soubojů a emotivního vypětí, jež zažívají skuteční hráči NHL v bojích o legendární Stanley Cup.

Série NHL získala za poslední dva roky celkem 19 cen za sportovní hru roku a nyní vstupuje do nové éry. Obsahuje vylepšení herního systému, zajišťující nové standardy tvrdosti a psychického tlaku v zápasech playoff na ledě i v ochozech stadionů. Celkem se jedná o více než 200 úprav, jejichž cílem je věrněji napodobit dovednosti a finesy, které fanoušci mohou vidět při sledování zápasů playoff NHL.

 


Nový engine bitek z pohledu první osoby umožňuje hráčům zasazovat údery stejně, jako to dělají vyhlášení bitkaři týmů NHL. Zažijí, jaké to je stát na ledě v bruslích a ohánět se pěstmi v nekompromisním souboji. Budou moci popadnout soupeře za dres a dát mu ránu, která vystřelí diváky ze sedadel a probudí v týmu vítěznou náladu. Pokusí-li se napadnout hvězdu soupeře, okamžitě nastoupí jeho bitkař, aby srovnal účty.

V NHL 10 se na novou, vyšší úroveň posouvá i tvrdost osobních soubojů a intenzita vzájemné nevraživosti protivníků. Každý vítězný souboj o puk u mantinelu se stává náročným testem vůle a schopností. S pomocí zbrusu nového fyzikálního enginu soubojů u hrazení mohou hráči použít své tělo k odclonění puku a přikopnout ho spoluhráči. Větší a silnější hráči přirazí soupeře na mantinel a nadšení fanoušci bouchají z druhé strany do plexiskla - stejně jako ve skutečnosti. Forčekováním obránců, tlakem na puk a dohráváním soubojů lze donutit soupeře k chybám. Výkon hráčů výrazněji ovlivňuje únava, kazí přihrávky a ve snaze eliminovat fyzický tlak se vyhýbají kolizím. Vyvoláním rvaček, vynucením faulů a mixu obojího je možné nabudit spoluhráče, probudit diváky v hledišti a změnit průběh hry - to vše i poté, co zazní píšťalka rozhodčího!

 


„Je to nejautentičtější simulace hokeje, jakou jsme kdy udělali," uvedl producent David Littman, bývalý brankář, jenž působil v NHL a nižších soutěžích, ale nyní již osmým rokem pracuje na sérii NHL. „Vybojovat Stanley Cup je jednou z nejtěžších výzev v celém sportu a NHL 10 replikuje emoce, nasazení a tvrdost, jaké musejí hokejisté prokázat, chtějí-li tuto slavnou trofej získat."

 


NHL 10 obsahuje více než 200 úprav herního systému, jejichž cílem je ještě dokonaleji ztvárnit krásu a finesu hokejového umění a zajistit dosud nejautentičtější zpracování hokeje ve videohře. Hráči si mohou úmyslně popustit puk, skórovat na kolenou, sklepnout puk ze vzduchu a zvednout nohu pro naznačení střely na branku. Nový přesný systém přihrávek s rozsahem 360° poskytuje plnou kontrolu nad rychlostí a směrem pasů. Hráči mají možnost přihrávat o mantinel nebo posílat puky do prostoru pro najíždějící spoluhráče. Navíc jsou zde nové interaktivní masy diváků, doplňující jiskřivou atmosféru zápasů playoff točením ručníků nad hlavami, bušením do plexiskel a emotivními reakcemi na dění na ledě.

V NHL 10 prokažte, že máte na to umlčet hučící diváky, zmrazit soupeře, probít se zápasy playoff a zvednout nad hlavu Stanley Cup.

 



NHL 10 vyjde letos na podzim ve verzích pro počítačový zábavní systém PLAYSTATION 3 a videoherní a zábavní systém Xbox 360. Titul pod značkou EA SPORTS vyvíjí studio EA Canada se sídlem v kanadském Burnaby. Dosud neobdržel věkový rating.

CS24

EA SPORTS je přední značkou v oblasti interaktivního sportovního softwaru na světě. Spadají pod ni komerčně úspěšně tituly a série, jako jsou Madden NFL Football, FIFA Soccer, hokejová NHL®, basketbalová NBA LIVE, NCAA Football, Tiger Woods PGA TOUR a závodní NASCAR.