Tím, abyste se mezi ostatními firmami na internetu neztratili, se zabývá online marketing. Jedná se o celé obrovské odvětví, které pro společnost zpravidla znamená spoustu dalších starostí. Ve větších korporacích mívají speciální zaměstnance či dokonce týmy pro internetový marketing, ale co mají dělat drobní podnikatelé a živnostníci? S tím se snaží poradit nová kniha s názvem Kritický pohled na marketing.
Nenechte se trápit odbornými termíny
Knihu Kritický pohled na marketing má na svědomí Štefan Ihnat, jednatel společnosti CRITICAL, která se zabývá tvorbou webových stránek a právě online marketingem. Není to jeho prvotina, už napsal úspěšnou publikaci Kritický pohled na web a druhá kniha přistupuje k tématu velmi podobným způsobem.
Vše je podáno bez obalu a tak, aby to pochopili i úplní začátečníci. Neočekávejte spoustu odborných termínů, publikace je určena spíš majitelům a zaměstnancům středních či menších firem. Pomůže jim jak zvládat základní marketingové úkony samostatně, tak vybrat spolehlivou agenturu.
Nedělejte chyby, které dělali jiní
Publikace je rozdělená do 15 kapitol, v nichž autor popořadě shrnuje celý proces budování si dobrého jména na internetu. Zaměřuje se na SEO, registrace do katalogů, sociální sítě, remarketing, PPC reklamy, rozesílání e-mailů a další strategie, které využívají odborníci.
Kromě jiného vám představí i nejčastější chyby, jichž se laici dopouští. Za vznikem knihy totiž stojí dlouhá léta praxe se zákazníky z různých oborů.
Chcete svou online přítomnost pozvednout na vyšší úroveň? Kniha je k dostání na webu CRITICAL, v síti knihkupectví Academie, Neoluxor a v nakladatelství Aleš Čeněk.