Nová verze SAP CRM dostupná i v Česku

15. 5. 2008

Sdílet

Pro český a slovenský trh zpřístupnila zcela novou verzi řešení SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) firma SAP. Nový produkt podle výrobce poskytuje jednoduchý a silný nástroj k řešení každodenních problémů firem i organizací.

Pro český a slovenský trh zpřístupnila zcela novou verzi řešení SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) firma SAP. Nový produkt podle výrobce poskytuje jednoduchý a silný nástroj k řešení každodenních problémů firem i organizací.
Nová verze SAP CRM přináší především nové uživatelské rozhraní (user interface -UI), které je intuitivní, snadno použitelné a flexibilní. Rovněž obsahuje nové funkce a nástroje pro 23 odvětví, mezi něž patří především rostoucí trh služeb, jako je finanční sektor, veřejná správa nebo telekomunikace.
Další novinkou SAP CRM je nástroj Business Communications Management určený pro řízení více komunikačních kanálů a vytváří platformu pro využití IP telefonie například v kontaktních centrech.
„Budoucí generace aplikací CRM bude navržena k použití uživatelského rozhraní ve stylu Webu 2.0, aby se zalíbila obchodníkům, pracovníkům marketingu i služeb pro zákazníky,” řekl Ed Thompson, Analytik, Gartner. „Nové aplikace budou schopny podporovat mnoho dalších uživatelských rozhraní s jasným důrazem na použitelnost, jednoduchost nastavení pro všechny uživatele a zároveň je bude možné snadno integrovat s ostatními procesy. Cílem je, aby se aplikace zalíbila jak uživatelům, tak i v IT.“