Nové screenshoty a info z nového RPG Greyhawk

16. 5. 2003

Sdílet

Troika Games se rozpovídali o RPG Greyhawk: The Temple of Elemental Evil...

Na začátku prosince na veřejnost prosákly první informace o novém RPG Temple of Elemental Evil. O pár dní později byl dokonce zveřejněn kompletní název hry Greyhawk: The Temple of Elemental Evil a nyní již společnost Atari oficiálně oznámila, že Troika Games opravdu připravují novinku, která by měla být k dostání v druhé polovině letošního roku.



Znalcům mnohé napoví již název, neboť Greyhawk je jeden z nejstarších světů Dungeons & Dragons a The Temple of Elemental Evil je známý modul z první edice pravidel. Starým pravidlům však již dávno odzvonilo a nedávno Atari excelovali s Neverwinter Nights v třetí edici, takže není divu, že se i tvůrci legendárního RPG Arcanum: Of Steamworks & Magick Obscura rozhodli přejít k novému zpracování. Přepracování si však Tim Cain z vývojářského týmu nemůže vynachválit. Třetí edice pravidel autorům perfektně sedne a neplánují ji nějak výrazně měnit. Jen odstranili pro hru nepotřebné odbornosti jako jízdu na koni, šplh a falšování dokumentů.



Greyhawk bude mít několik začátků, rozdělených na základě přesvědčení skupiny hrdinů. Těch si vytvoříte až pět a vrhnete se do hry, kde budete moci nabírat další pomocníky. Přesvědčení jednotlivých bojovníků však musí odpovídat skupinovému, maximálně se může lišit o jednu úroveň, což je velice dobrý nápad, který se v žádné hře doposud neobjevil. Do zlem zužované vesnice Hommlet se tak na začátku velkého dobrodružství můžete dostat z různých důvodů, s ohledem na vaše smýšlení. V souvislosti s tím se dočkáte i odlišností v průběhu hry a různých konců, což jednoznačně zvyšuje chuť na opětovné dohrání. Greywawk bude obsahovat krom hlavní příběhové linie a s ní spojených úkolů i spoustu vedlejších questů, přičemž k úplnému prozkoumání fantastického světa budete potřebovat stovky hodin. Nemusíte se však lekat obrovského záběru - budete-li ignorovat postranní úkoly, doberete se závěrečného konce zhruba za třicet hodin čistého herního času.



Co se soubojového systému týče, autoři se rozhodli pro tahové zpracování. Na hru budete nahlížet z izometrického pohledu, pozadí budou renderovaná a postavy ve 3D, stejně jako tomu je například v Pool of Radiance. Nové screenshoty vypadají opravdu báječně. Jakmile se dozvíme více, budeme vás informovat.

Autor článku