Novell otevřel v Praze celosvětové centrum technické podpory

11. 6. 2008

Sdílet

Společnost Novell včera v Praze slavnostně otevřela na 800 m2 centrum Novell Technical Services (NTS). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA.

Společnost Novell včera v Praze slavnostně otevřela na 800 m2 centrum Novell Technical Services (NTS). Jde tak o druhé největší zařízení technické podpory Novell na světě, hned po USA.

Centrum bude sloužit jako odborná telefonická podpora partnerům Novellu a zákazníkům z celého světa, kteří si zakoupili některý z širokého portfolia produktů Novell. Pracovníci centra budou komunikovat v několika světových jazycích, v angličtině, němčině, španělštině a dalších.

NTS centrum má kapacitu až 70 zaměstnanců a jde o rozšíření již existujícího centra vývoje softwaru. Česká republika byla podle slov zástupců Novellu vybrána z mnoha zemí pro svou polohu, silné zázemí open source komunity a především díky již existujícímu vývojovému centru softwaru Novell.

Centrum NTS v Praze bude pro Novell důležitým prvkem v celosvětové infrastruktuře technické podpory společnosti. Nabídne technickou asistenci zákazníkům Novell a EMEA partnerům stejně dobře jako zbytku světa.

Slavnostní otevření proběhlo včera v 12.00 CET v Praze 9, Lihovarská 12 v prostorách nového NTS centra symbolickým přestřižením pásky. Na akci speciálně přiletěla řada významných přestavitelů Novell z celého světa, ale i z Evropy.

Novell rovněž oznámil, že již nyní hodlá investovat více než několik stovek milionů korun v České republice v příštích třech letech. Novell v Praze aktuálně zaměstnává okolo 80 pracovníků a další plánuje přijmout v budoucnosti.

 

Autor článku