Novell uvedl na trh už osmou verzi systému GroupWise – nově s podporou Webu 2.0

3. 12. 2008

Sdílet

Dostupnost produktu GroupWise 8, e-mailového a kalendářového řešení pro různé platformy, oznámila firma Novell. Tato verze posiluje osobní produktivitu pomocí přizpůsobitelného panelu, v němž mohou uživatelé pracovat s tradičními nástroji, včetně e-mailu, kalendáře, kontaktů a seznamu úkolů a také využívat pracovní prostory týmu, blogy, informační kanály RSS a další webového aplikace.

Dostupnost produktu GroupWise 8, e-mailového a kalendářového řešení pro různé platformy, oznámila firma Novell. Tato verze posiluje osobní produktivitu pomocí přizpůsobitelného panelu, v němž mohou uživatelé pracovat s tradičními nástroji, včetně e-mailu, kalendáře, kontaktů a seznamu úkolů a také využívat pracovní prostory týmu, blogy, informační kanály RSS a další webového aplikace.
GroupWise 8 lze provozovat na různých serverech i klientech včetně Windows, Linuxu, Mac a webu, což pro zákazníky znamená maximální flexibilitu. Plně přizpůsobitelný a interaktivní pracovní prostor navíc umožňuje uživatelům pracovat s webem 2.0 a nástroji pro spolupráci, aniž by museli opouštět svůj personalizovaný panel. Mohou tak souběžně sledovat a spravovat několik úkolů na nejvyšší úrovni a zároveň pracovat s drobnostmi.
Při vývoji verze GroupWise 8 byl kladen důraz na zvýšení produktivity a efektivity uživatelů. Řešení urychluje komunikaci a posiluje spolupráci následujícími novými funkcemi a vylepšeními:
· Interaktivní výchozí stránka – Osobní panel zpřístupňuje nástroje Web 2.0 vedle tradičních nástrojů, a tak umožňuje uživatelům soustředit se na jejich práci, bez přeskakování mezi různými aplikacemi.
· Podpora stovek příručních zařízení – Podporuje stovky mobilních zařízení včetně přístrojů iPhone, BlackBerry a Palm, takže uživatelé mohou udržovat kontakt a produktivně pracovat odkudkoli.
· Zdokonalený kalendář – Kalendář s publikačními funkcemi, aktualizovaný v reálném čase, usnadňuje uživatelům koordinaci s interními spolupracovníky, externími klienty a dodavateli pro provázaný, hladký tok práce.
· Robustní správa kontaktů – Integrovaná správa kontaktů umožňuje uživatelům připojovat ke kontaktům různé relevantní informace jako mapy, fotografie a osobní údaje. Mají tak k dispozici jediné místo pro sledování, správu a budování obchodních vztahů.
· Diskuze řazené podle vláken – Zpřehledňují e-mail a pomáhají uživatelům spravovat komunikaci rychle, účinně a tak, jak jim to nejlépe vyhovuje.
· Intuitivní vedení úkolů – Uživatelé mohou priorizovat úkoly, přidávat dílčí úkoly a vizuálně úkoly sledovat až do okamžiku dokončení. Mohou také rovnou přesouvat přijaté e-maily mezi úkoly, což jim ušetří čas a práci.