Hlavními novinkami, které přináší finální verze Chromu 18, jsou technologie Canvas 2D s GPU akcelerací pro operační systémy Windows a Mac a rozšíření podpory standardu WebGL 3D i na starší systémy. Akcelerace Canvas 2D byla sice součástí již starších verzí, ale nyní je to poprvé, co se objevila také ve stabilním vydání prohlížeče.
Vedle toho obsahuje Chrome 18 také opravy pro devět zranitelností, přičemž uživatelé by měli věnovat nejvíce pozornosti třem z nich, které Google označil jako vysoce rizikové. Zbylých šest zranitelností představuje menší hrozbu, přesto se nevyplatí aktualizaci zcela ignorovat.
Na většinu opravených zranitelností byl Google upozorněn cizími výzkumníky, kteří díky tomu získali celkovou odměnu 12 tisíc dolarů. To je nicméně téměř bezvýznamné číslo v porovnání s tím, jakou odměnu od Googlu získali dostali účastníci nedávno konané soutěže Pwnium. V ní Google dvěma výzkumníkům vyplatil celkem 120 tisíc dolarů.
Jako jediný prohlížeč obsahuje Chrome zabudovaný Adobe Flash Player. V Chromu 18 se objevil již ve verzi 11.2 obsahující opravy pro dvě kritické zranitelnosti. Nejvýraznějším prvkem nového Flash Playeru je mechanismus tichých aktualizací. Ten je v Chromu samozřejmě neaktivní, protože prohlížeč používá vlastní systém pro instalaci aktualizací na pozadí.
Podle statistik webmetrické společnosti Net Applications je Chrome stále třetím nejpoužívanějším internetovým prohlížečem. S 18,9 % jen o trochu zaostává za prohlížečem Firefox od Mozilly, který si dokázal udržel svých 20,9 %. I přes neustálý pokles podílu je stále lídrem Internet Explorer s 52,8 %. V tomto kontextu se však jistě hodí uvést také čísla od společnosti StatCounter, podle které IE disponuje jen 34,8 %, Chrome je druhý s 30,8 % a Firefox třetí s 25 procenty.