Americký gigant Google v nedávném příspěvku na blogu oznámil novou funkci zaměřenou hlavně na inzerenty. Ta jim totiž umožní vytvářet obsah pomocí umělé inteligence, jako je tomu například na chatbotu Google Bard. Služba je nyní v beta verzi k dispozici americkým inzerentům jako součást produktu Performance Max, což je nástroj pro tvorbu a optimalizaci reklam na různých platformách Google.
Podle magazínu Engadget řekla k nové funkci Pallavi Naresh, vedoucí týmu produktových manažerů Google Ads: „Rozmanitost aktiv je klíčovou složkou úspěšné kampaně Performance Max. Řekli jste nám, že vytváření a škálování podkladů může být jednou z nejtěžších částí vytváření a optimalizace kampaně napříč kanály. Nyní budete moci generovat nové textové a obrázkové poklady pro svou kampaň pouhými několika kliknutími.“
Nová funkce umožní inzerentům generovat buď zbrusu nové reklamní kampaně, nebo upravit ty stávající. Podle Googlu budou všechny snímky vygenerované pomocí AI obsahovat viditelný vodoznak a budou i patřičně označeny. Součástí nové funkce je také systém, který inzerentům znemožní používání nevhodných a citlivých výzev nebo tvorbu kreativ, které porušují zásady používání.