K potížím s včasnými instalacemi služby Internet Express (příkladem může být kolega z redakce), k potížím s nefungujícími obchodními prodejci (příkladem mohu být já) přistupují i dnešní problémy s e-mailovými schránkami a problémy s promíchanými zákaznickými účty na službě Office Connector.
Pokud opomenu kolegu, který čeká na zavedení služby Internet Express o několik týdnů déle, než má, sebe opravdu opomenout nemohu.Poté, co jsem se více než tři neděle snažil dohnat konkrétního obchodního zástupce, který by obci ve které žiji, a kterou má na starosti, změnil paušál na službu Internet Express, a na své e-maily a vzkazy nedostal jedinou odpověď, jsem měl překvapivé štěstí: vše jsem vyřešil přes několik přepojených telefonátů a spoustu trpělivosti (pochopitelně mé). Nedivte se ale, že když nyní vidím „kyslíkářskou reklamu“ nebo „úžasně rychlé auto“ symbolizující připojení k internetu, otevírá se mi kudla v kapse…
To ale zdaleka není všechno!
Jak dnes v pozdním odpoledni informovaly České noviny (jinak konkrétně zde) „zhruba pět procent zákazníků společnosti Telefónica 02, kteří využívají email na iol.cz a quick.cz, nemohou používat své emailové schránky. Důvodem je technická chyba na systému poštovních serverů.“ Na obnovení služby se prý ještě i nyní pracuje.
Tohle ale není nic nového – podobné potíže potkávají poskytovatele e-mailových schránek vcelku pravidelně. Stačí v poslední době vzpomenout na Centrum.cz, či prosincový výpadek Seznam.cz o které IDG on-line informovalo zde.
Pokud jde o problémy se službou Office Connector, ty jsou podstatně závažnější. Jak potvrdil televizi Nova mluvčí O2, Martin Žabka (viz zpráva Nova TV zde) došlo k tomu, že si někteří uživatelé mohli přečíst elektronickou poštu někoho jiného.
Nova zprávu odvysílala v dnešních večerních Televizních novinách. Počet postižených ovšem sdělen nebyl.
Jsem zvědav, zda alespoň k těmto problémům Telefónica 02 vydá oficiální zprávu. Zatím do mé poštovní schránky obden chodí tiskové maily informující o neustále se zvyšující rychlosti připojení či o úžasném poklesu cen za Internet Express ve kterých se ovšem pravidelně opomíjí nutnost zaplatit i za hlasový tarif.
Velmi rád se nechám překvapit a uvidím, zda se k tomu firma postaví čelem. Zatím z jejího přístupu k zákazníkům dvakrát nadšen nejsem. A jak vidíte, těžko se mi někdo může divit.