Obrat firem sdružených v Asociaci.BIZ dosáhly vloni v oblasti internetových řešení celkového obratu 538 milionů Kč, což představuje 26% meziroční nárůst. Největší část obratu (486 milionů Kč) tvoří návrhy a produkce portálů, webových prezentací, e-shopů či intranetů.
Dalších 52 mil. Kč, tedy méně než 10 %, tvoří přeprodeje licencí za implementovaný software třetích stran, přeprodeje mediálního prostoru v rámci dodávaných komunikačních kampaní a přeprodeje hardware k dodaným řešením.
Nejprodávanějšími produkty, které společnosti implementují, jsou: 1. Content Management Systémy - systémy pro správu obsahu nasazované na portály, www prezentace, e-shopy, intranety; 2. online rezervační systémy; 3. Identity Management (systém implementovaný zejména u intranetů, umožňující spravovat uživatelské účty ve všech firemních informačních systémech z jednoho místa).
Nejprodávanějšími službami jsou návrhy a realizace komunikačních strategií pro interaktivní média. Za trendem komplexních cross-mediálních dodávek služeb v této oblasti stojí snaha klientů o dosažení lepších výsledků, než při roztříštěné snaze několika různých agentur. Tvůrci kampaní jsou tak pro svoji úzkou specializaci a neustále se objevující nové formáty digitální reklamy čím dál častěji zodpovědní i za kompletní kreativní pojetí kampaně v prostředí internetu.