Ohlédnutí za dealerskou konferencí Brother

14. 10. 2008

Sdílet

Každým rokem japonská firma s kancelářskou technikou Brother pořádá konferenci, na které představí nové produkty a prodejní akce. Přibližme si, jaká byla ta letošní.

Každým rokem japonská firma s kancelářskou technikou Brother pořádá konferenci, na které představí nové produkty a prodejní akce. Přibližme si, jaká byla ta letošní.

Dealerská konference 2008 se konala poslední zářijový víkend ve Vinařství u Kapličky v Zaječí na Jižní Moravě. Setkání se zúčastnilo na 80 dealerů a distributorů kancelářských strojů z celé České republiky.

Kromě pracovníků české pobočky byli přítomni i obchodní ředitel Brother International CZ Zdenek Kapusta, ředitel Brother pro střední a východní Evropu pan Mack Goto, zástupci obchodního a marketingového oddělení Brother v japonské Nagoyi pan Kazutoshi Kato a Satoru Miura a vídeňský ředitel marketingu pro střední a východní Evropu Stephan Rist.

První část programu tvořily prezentace o dosažených úspěších i obchodních plánech firmy a nová řada produktů, část druhá již patřila sportovním aktivitám – jízdě zručnosti na čtyřkolkách, soutěži ve střelbě na asfaltové holuby a virtuální střelnici.

Podvečer byl ve znamení rautu a prohlídky vinného sklepa s ochutnávkou místních vín. Na závěr prvního dne byla připravena venkovní ohnivá show a vyhlášení vítězů. V sobotu následovala prohlídka zahrad a zámku v Lednici.

Momentka z konference firmy Brother.

 

Autor článku