Opera zaplatí 8 miliónů dolarů v hotovosti a dalších až 15 miliónů, pokud bude dosaženo určitých finančních cílů v následujících 24 měsících, alespoň podle webu Oslo Bors.
Společnost Opera již dříve využívala produkty firmy AdMarvel, když testovala mobilní reklamu ve svém prohlížeči Opera Mini a byla údajně ohromena výsledky, vyplývá to z vyjádření Rolfa Asseva, vedoucího strategie společnosti Opera.
Balíček produktů společnosti AdMarvel obsahuje několik manažerských a analytických nástrojů pro mobilní reklamu. Nástroj Traffic Manager dovoluje uživatelům kontrolovat kde a k jakým zařízením jsou reklamy posílány a Traffic Analytics aplikace rozděluje reklamu podle zemí, zařízení a operátorů, alespoň podle webové stránky společnosti AdMarvel.
AdMarvel bude nadále fungovat jako samostatná společnost, prozrazuje Assev. Nicméně firma Opera bude pracovat na tom, aby integrovala produkty AdMarvel do prohlížeče Opera Mini podle požadavků provozovatele, dodává.
Oblast mobilní reklamy zažívá v posledních měsících rušné období, již v prosinci společnost Google koupila firmu AdMob a Apple získal na začátku tohoto měsíce firmu Quattro Wireless.
Jde o rostoucí sektor, tvrdí společnost Gartner. Například 25 procent zisků obchodů s aplikacemi v roce 2013 půjde z reklamy, minulý rok to bylo 5 procent, tvrdí Carolina Milanesi, ředitelka výzkumu společnosti Gartner.
Největší výzvou je prezentování reklamy tak, aby neobtěžovala uživatele, prozrazuje Assev. Také bude důležité začít využívat polohu uživatele.