Hlavní navigace

Otherland – tak trochu jiné MMO na cestě

2. 10. 2008

Sdílet

Fanouškové Tada Williamse a jeho celosvětového bestselleru Otherland (u nás známého jako Jinozemě) můžou začít oslavovat – dočkají se herního zpracování
A rovnou toho nejambicióznějšího, jelikož vydávat v dnešní době jakékoliv MMO je opravdu odvážný nápad. Vývojáři z týmu RealU však mají několik es v rukávu, která by jim úspěch teoreticky měla zaručit.

Asi tím nejvýraznějším lákadlem je samotná knižní licence. Ve hře se proto podíváte do známých světů a potkáte vaše oblíbené, případně i neoblíbené, postavy. Komu by to však bylo málo, pak vězte, že se přímo na vývoji podílí samotný autor knih, díky čemuž dostává celý projekt punc majestátnosti a nemusíte se bát, že by v něm na vás čekalo cokoliv, co by nebylo schváleno na nejvyšších místech. Na druhou stranu, pokud je vám příběh Otherlandu neznámý a z nějakého důvodu chcete tuto hru zkusit, pak se víceméně nedostanete do problémů, jelikož se děj hry nijak zásadně s tím knižním nepojí a jde tu spíše o to, aby si hráči vytvářeli příběhy vlastní.

Druhým, ovšem neméně významným, lákadlem je použití Unreal 3 enginu. Pomineme-li všechna autorská prohlášení o tom, že hodlají posunout hranice technického zpracování MMO her na novou úroveň, zůstanou nám opravdu lákavě vypadající screenshoty, jež se mimo klasických fantasy klišé zaměřují také na zpracování virtuální reality, která je velmi podobná Tronu. Musíme říct, že k tomuto výtvarnému stylu máme velmi blízko a autoři si nás díky tomu prakticky koupili:)

Tým vývojářů z RealU je poskládaný z pracovníků, kteří pracovali v mnoha velmi významných herních společnostech (THQ, EA atd.). Nemusíte se proto bát, že by se hra dostala do špatných, či dokonce nezkušených rukou, i když je fakt, že se jedná a jejich největší projekt.

Datum vydání prozatím nebylo stanoveno, tudíž nám nezbývá, než doufat, že to bude alespoň v příštím roce.

Zdroj: Worthplaying.com