Podpora pro Palm

3. 10. 2007

Sdílet

Společnou službu bezplatné telefonické podpory začali od 1. října poskytovat DIFO a BBS pro uživatele produktů Palm. Poskytované služby pokrývají přístroje postavené na PalmOS i Windows Mobile.

ICTS24

Distributor mobilních řešení DIFO ze skupiny RRC Group a BBS spol. s r. o. poskytující asistenční služby uživatelům smartphonů a PDA na platformách Palm OS a Windows Mobile od 1. října společně zahájili službu bezplatné telefonické podpory pro všechny uživatele produktů Palm a to v České republice a na Slovensku. Tato služba byla dosud nabízena přes portál PalmHelp.cz na placené infolince 900 26 26 26 s tarifikací 26,- Kč za minutu. Nyní však bude zaregistrovaných zákazníkům k dispozici také na běžných telefonních linkách s nezvýšenou sazbou a to i při volání ze Slovenska. Pro uživatele přístrojů postavených na Windows Mobile (např. Treo 750 nebo Treo 500) bude stejná služba dostupná na novém portálu WMHelp.cz. Jedinou podmínkou pro čerpání půlroční bezplatné technické podpory je registrace na jednom u uvedených portálů. Na obou portálech je k dispozici také podpora ve formě návodů, velkého množství souborů k bezplatnému stažení, tipů & triků, moderovaného diskusního fóra a dalšího obsahu.


Garantovaná pracovní doba na telefonických linkách technické podpory je minimálně od pondělí do čtvrtka v rozmezí 10:00 až 18:00 hod a v pátek od 10:00 do 15:30 hod.

- - red

Autor článku