Pokročilé služby e-mailu nabízí za měsíční předplatné firma O2

23. 1. 2008

Sdílet

Garantované e-mailové řešení v podobě služby O2Business Mail začala nabízet společnost Telefónica O2. V poplatku začínajícím na 125 korunách měsíčně firma zřídí a vede jejich poštovní účet, a to včetně správy všech pokročilých funkcí od kalendáře přes sdílené složky až po antivirový filtr.

Profesionální a garantované e-mailové řešení v podobě služby O2Business Mail začala nabízet společnost Telefónica O2. V poplatku začínajícím na 125 korunách měsíčně firma zřídí a vede jejich poštovní účet, a to včetně správy všech pokročilých funkcí od kalendáře přes sdílené složky až po antivirový filtr.
Telefónica O2 zákazníkovi zřídí účet na poštovním serveru Microsoft Exchange. Ten kromě e-mailové schránky obsahuje také sdílený kalendář a soubory, globální seznam kontaktů nebo antivirový a antispamový filtr. K této virtuální kanceláři pak zákazník přistupuje pomocí poštovního klienta, internetového prohlížeče nebo mobilního telefonu. Emailovou adresu - je-li doména volná - si každý zvolí podle svého přání a potřeb. Uživatel si u své schránky může nastavovat řadu parametrů, jako například maximální limit na objem dat.
Službu O2 Business Mail nabízí dodavatel ve dvou variantách. Základní varianta O2Business Mail Standard nabízí objem dat až 100 MB, zákazník přitom měsíčně zaplatí 125 Kč. Další možností je O2Business Mail Profi s objemem dat 500 MB a bezplatnou licencí na poštovního klienta MS Outlook 2003 nebo 2007. Cena této varianty je 299 Kč za měsíc. Kapacitu je možné flexibilně zvyšovat: každých 100 MB stojí 100 Kč. Zřízení i instalace služby jsou bezplatné.
"Služba O2 Business Mail, pro kterou jsme vytvořili zcela novou technologickou platformu, je logickým pokračováním našich snah o penetraci moderních ICT technologií mezi širokou podnikatelskou veřejnost. V listopadu jsme nabídli outsourcovanou variantu BlackBerry serveru, v říjnu, kompletní počítačové řešení pro firmy, minulý týden řízené služby. Zákazník tak získává nejmodernější technologie bez nutnosti investovat vlastní prostředky do implementace, provozu a údržby," komentuje novou nabídku Aleš Veselý, ředitel marketingu pro firemní zákazníky Telefónica O2.

 

Autor článku