První údaje o prodeji 3D televizí v Evropě potvrdily, že zákazníci 'starého kontinentu' jsou opatrnější při nákupu nových technologií, zvláště pokud pro ně ještě není dostatečný obsah. Podle údajů HDTV Org se totiž do konce května v Evropě prodalo něco málo pod 25000 kusů HD 3D televizí.
Na jednu stranu je to slušné číslo na to, že se tyto televize prodávaly přibližně měsíc, šlo převážně o drahé velké modely Samsung a Panasonic a v zásadě pro ně není příliš velká nabídka obsahu. Nicméně výrobci byli zřejmě příliš natěšení z úspěšného rozjezdu prodejů v Asii a Severní Americe, a tak se na jejich straně dostavilo zklamání.
3D televize jsou velkou nadějí pro výrobce jak podpořit prodeje zejména ve vyšším segmentu, nicméně stále je to jen zlomek celkových prodejů televizorů, kterých by se mělo letos odhadem prodat 250 miliónů.
Jedním z problémů při prodeji 3D televizí je, že zákazníci si potřebují onen vychvalovaný trojrozměrný obraz na vlastní oči vyzkoušet, sebevíce recenzí v tomto ohledu nepomůže. I proto výrobci pořádají roadshow, nárazové prezentační akce i umísťují demonstrační 3D televize do větších obchodů.
Ze strany výrobců i analytiků však panuje v budoucnost 3D televizí důvěra, i v Evropě je stále více 3D kanálů, pravda, některé z nich jen ukázkové (demo). Stále běžnější jsou i Blu-ray 3D filmy, navíc k oblibě 3D televizí přispívají i stále nové 3D hry či konverze starších do třetího rozměru. 3D televize se i zmenšují a zlevňují, menší velikosti mezi 40 a 32 palci jsou přitom to, co spíše osloví evropské zákazníky.
S nabídkou 3D televizí v Evropě by po prvním Samsungu a Panasonicu měly v dohledné době zahýbat i nabídky od Sony a Sharpu.