Ve středu 3. 12. 2008 od 9:00 do 16:00 v prostotách Autoklubu ČR, Opletalova 29, Praha 1, proběhne konference s názvem Internet jako nástroj vlivu, kterou pořádá společnost Economia.
Cílem konference je ukázat osobní příběhy a zkušenosti významných osobností byznysu, internetu a marketingu, a jak tyto zkušenosti aplikovat dále. Neuvidíte žádné teoretické prezentace, ale konkrétní případové studie, interakce s publikem a panelové diskuse.
Určeno pro: řídící manažery, majitele firem, stratégy značek a marketingové manažery
Na konferenci vystoupí zástupci nejvlivnějších internetových médií i jednotlivci, kteří použili internet pro vybudování vlivu. O osobní zkušenosti se tak například podělí Taťána Le Moigne, ředitelka Google, bývalá ministryně informatiky Dana Bérová, významní internetoví novináři a další VIP přednášející.
Program konference a řečníci:
Blok 1 - Inspirace nejvlivnějších
David a Goliáš - nezáleží, zda jste malý nebo velký (Taťána le Moigne)
Státní správa versus soukromá sféra (Dana Bérová)
Seznam.cz - závazek úspěchu? (Tomáš Bořil)
Panelová diskuse
Blok 2 - Internet jako americký sen - Jak z ničeho vybudovat úspěšnou firmu a rozvíjet ji
Myšlenka více než peníze? (David Duroň)
Bezrealitky - internetový startup roku (Božena Zbranková)
Logos a Geewa - o čem se méně hovoří, o to to více funguje (Michal Hanus)
Panelová diskuse
Blok 3 - Komunikační nástroje 21. století, internetové média a sociální sítě, co s tím?
Sociální sítě a vliv díky amaterizace médií (David Javůrek, Dominik Hrodek)
Internet jako nástroj vlivu a internetová média (Aleš Miklík)
Speciální závěrečný Bonus
Influence – world-wide scale (Karin Genton, L'Epée Coaching & Consulting)
bližší informace na http://www.konference-internet.cz/