Již příští týden v pondělí (28. února 2005) se na stáncích objeví nový GameStar, v němž opět najdete spoustu horkých novinek a zajímavých informací ze světa počítačových her. Příznivci onlinového hraní se mohou těšit na vyčerpávající recenzi skvělého MMORPG World of WarCraft. Ani singleplayeroví hráči však nepřijdou zkrátka, neboť jsme otestovali očekávané epické RPG Star Wars: Knights of the Old Republic – The Sith Lords. Krom těchto lákadel najdete v březnovém čísle například recenzi na realtimovou strategii The Settlers: Heritage of Kings, fotbálek UEFA Champions League 2004/2005 nebo datadisk The Sims 2: Univerzita. Pokud se už nemůžete dočkat bombastické akce Grand Theft Auto: San Andreas, máme pro vás vyčerpávající téma, ve kterém vám tento očekávaný titul dostatečně přiblížíme. Navíc jsme proklepli několik dalších chystaných titulů, a tak se s námi podíváte například do světa realtimových strategií Age of Empires III a Star Wars: Empire at War, taktické akce Rainbow Six 4: Lockdown nebo futuristické akce Advent Rising. Než se vám ale březnový GameStar dostane do rukou, nahlédněte do naší recenze na World of WarCraft od Tomáše Zvelebila:
"Jakmile si upatláte hrdinu, je načase prásknout do koní a vrhnout se vstříc dobrodružství. První pohled na herní prostředí ovšem většině hrdinů vezme vítr z plachet. V porovnání s hyperrealistickou grafikou EverQuestu II vypadá World of Warcraft jako naivní dílo méně známého komiksového umělce, toho času v podmínce za zneužívání nezletilých pestrých barev. Skutečnost je ale přesně opačná. Tam, kde technologicky vyspělejší souputník nechává jen minimální prostor pro imaginaci, přichází WoW s chytrým uměleckým přístupem, jenž sice polopatě nevysvětluje, jak je ten či onen ork veliký a zlý, ale nač to, když si to domyslíte sami. Ale ještě jednou a upřímněji, první dojem bychom vyjádřili spíše zvoláním: „Bože můj, jak tohle bude vypadat za pět let?“ než oslavnou ódou na vyčůranost místních grafiků. Ta přijde až později.
Sotva totiž můžeme opomenout fakt, že estetická stránka věci plně respektuje dobře známé principy Warcraftu, v nichž mají i elfové ramena jak Vin Diesel a žádná zbraň není dost velká na to, aby nemohla být větší. Při pohledu na postavy tak nebudete výskat štěstím: „Světe div se, takhle jsem si to vždycky představoval,“ ale neubráníte se dojmu, že to zkrátka vypadá skvěle, cool a éňo ňůňo."